Hlavní navigace

MGM se odkloní od svého původního zaměření, na konci roku se změní na AMC

4. 8. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nutnost rebrandingu kanálu zdůvodňuje jeho provozovatel poptávkou po atraktivních seriálových titulech a pořadech z vlastní produkce.

Provozovatel kanálu MGM, společnost AMC Networks, chystá jeho rebranding, tedy proměnu. Ještě v průběhu letošního roku, pravděpodobně na jeho konci, ponese stanice nové označení AMC a bude dostupná nadále v nabídkách kabelových, IPTVsatelitních operátorů. Provozovatel zatím nesdělil, zdali bude tento program konečně vysílat v širokoúhlém formátu 16:9, ale tento krok se dá očekávat, stejně jako start verze ve formátu HDTV. Kromě studia MGM bude stanice obsahovat nově také obsah od Paramountu a Sony Pictures. AMC Channel chce nabídnout ale i produkci nového vlastníka, tedy společnosti AMC Networks.

K TÉMATU: Majitel UPC dokončil prodej společnosti Chellomedia v hodnotě dvaceti miliard

V posledních letech AMC doslova předefinovalo vnímání dramatických seriálů na placené televizi a to díky filmovému zpracování svých hitů jako jsou “Živí mrtví”, “Mad Men” a “Perníkový táta”. Tyto seriály se poté staly fenoménem na poli televizní zábavy. AMC se také pyšní absolutním rekordem v divácké sledovanosti, ve vlastní produkci uvedený seriál “Živí mrtví” se stal vůbec nejsledovanějším pořadem v historii americké kabelové televize v cílové skupině 18–49, uvedla při této příležitosti provozní ředitelka společnosti Ed Carroll a dodala, že i nadále chce firma budovat značku AMC jako silnou v oblasti produkce a obsahu.

BRAND24

ČTĚTE TAKÉ: Majitel UPC oznámil prodej společnosti Chellomedia za jednu miliardu dolarů

Na zahraničních trzích registrujeme velkou poptávku po seriálech a programech z naší vlastní produkce AMC Networks a současně máme historicky prokazatelný úspěch při výběru divácky atraktivních titulů z věhlasných filmových knihoven. To vše nám dává velkou příležitost vybudovat z AMC celosvětově úspěšnou stanici a stát se jedním z lídrů v oblasti  filmové televizní zábavy, konstatoval president společností AMC Global a Sundance Channel Global Bruce Tuchman. V rámci rebrandingu oznámila firma například uvedení premiérových seriálů Halt and Catch Fire nebo The Divide.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).