Kuriózním způsobem se bude pražská televize Metropol „zbavovat“ zboží, které získá výměnou za reklamní časy nebo sponzoring. To, co získá formou barteru, chce prodávat prostřednictvím vlastního slevového serveru Metromat.cz. Ekonomickému deníku E15 to řekl výkonný ředitel Metropol TV Marek Vítek. Získali jsme velké množství barterového plnění. V současné době se dohadujeme s příslušnými firmami, zda jejich zboží můžeme přeprodávat dále na Metromatu. Tím se dostaneme k hotovým penězům,
vysvětlil.
K TÉMATU: Metropol TV požádá Radu pro vysílání o lokální DVB-T licenci
Metromat.cz by měl začít fungovat v polovině září, do několika dní by vlastní slevový portál měla spustit i televize Nova na adrese Vybereme.cz, kde nyní provozuje webový vyhledávač. Boom slevových serverů v České republice přitom pomalu upadá a spíše se očekává, že řada z více než dvou stovek takto zaměřených eshopů zanikne.