Přepnout na plnou verzi

DigiZone.cz

Mediazastupitelství Radiohouse mění strukturu a řízení agenturního prodeje

Rozhlasové mediální zastoupení hlásí změny v řízení divize agenturního prodeje.

10. 7. 2017 13:00 Jan Brychta
Přidat názor

Nadále bude tuto divizi řídit přímo generální ředitel Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran (na fotografii) ze společnosti po vzájemné dohodě odchází z postu ředitele agenturního obchodu. 

Důvodem změny je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby „lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů“. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti, uvedl Hrnko.

Jan Brychta

Jan Brychta

Šéfredaktor serveru DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Přidat názor
Titulní strana Přepnout na plnou verzi

Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.