Mediální zastupitelství Media Club bude i v příštím roce prodávat vedle společnosti FTV Prima a rodiny hudebních kanálů Óčko reklamu pro stanice patřící společnostem Barrandov Televizní Studio a Barrandov Muzika, konkrétně kanály TV Barrandov, Kino Barrandov, Barrandov Plus i Barrandov Muzika. V souvislosti s doplněním portfolia televizních stanic mění také Media Club zastoupení jednotlivých stanic v reklamním prodeji. Novinkou je takzvaný „TV Bundle Total“, kde bude Skupina TV Barrandov zastoupena 18 %. Media Club bude nabízet nejen klasické reklamní formáty, ale v roce 2016 zacílí i na hybridní vysílání HbbTV.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Leoš Mareš definitivně uzavře éru majora Zemana na Barrandově. Televize potřebuje mladé diváky
Zastoupení stanic v reklamním prodeji bude u TV Bundle Total v poměru Prima 46 %, Prima Cool 12 %, Prima love 7 %, Prima Zoom 7 %, Prima Max 2 %, Skupina Barrandov 18 %, ostatní stanice zastupované Media Clubem 8 %. Již v tuto chvíli si mohou klienti Skupinu Barrandov přidat do balíčku TV Bundle Exklusive,
uvedla mluvčí FTV Prima Gabriela Semová a doplnila, že změna se promítne také do nového TV Bundle zaměřeného na děti, konkrétně CS „Děti 4–14 let“. Ke stanicím Prima, Prima Cool, Prima Comedy Central, Nickelodeon se začlení televizní kanál Barrandov Plus s dětským pásmem a hlavní kanál TV Barrandov s pásmem Animáček. Skupina Barrandov bude mít v balíčku 21% podíl.
SLEDOVALI JSME ŽIVĚ: Prima představila Primu Max a Primu Comedy Central
Prodeji reklamy televizních stanic společnosti Barrandov Studio se server DigiZone.cz věnoval i v jednom z prémiových článků z minulého týdne. Mediální magnát Jaromír Soukup, který barrandovské kanály skrze skupinu Empresa Media vlastní, sice disponuje jednou z největších mediálních agentur u nás, tedy Médeou, ale ta nemůže prodejem kanálů Barrandova klientům nabídnout tak velký zásah v televizi jako primácký Media Club nebo skupina Nova. Media Club přitom zastupovaným televizím garantuje, že část každé nakoupené kampaně bude umístěna i do jejich vysílání, takže když si nějaká firma objednala velkou kampaň na hlavním kanálu Primy, musela se část spotů objevit i na Barrandovu a televize se tak dostala k penězům, které by jinak při osamoceném prodeji nezískala.