Zlatá mládež v TOP 5 Jedničky chyběla
Nejsledovanějším pořadem středečního večera se stal opět MasterChef. Kulinářská show přilákala k obrazovce Novy 878 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 21,92 %. U mladšího publika si ji nenechalo ujít 28,22 % publika. Nejsledovanější česká televize přilákala přes den téměř 24 % dospělého a 26,35 % mladšího publika. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, dosáhla televize 27,78 % publika, v kategorii 15–54 překročila 29 %. Nejsledovanějším středečním pořadem byly s více než 1,7 milionu diváků Televizní noviny.
ÚTERNÍ DATA: Primu a Barrandov dělily v úterý večer desítky tisíc diváků, táhl jubilejní Cibulka
Programová novinka Zlatá mládež se do TOP 5 prvního programu České televize vůbec nedostala. Sledovanost Jedničky uzavřel s necelými 550 tisíci diváky AZ-kvíz. Top formátem vlajkového kanálu České televize byly se 770 tisíci diváky Hříšní lidé města pražského, konkrétně díl vysílaný po 20. hodině. Jednička byla po celý den televizní trojkou, před ni se dostala Prima. Na této stanici dali diváci přednost zejména premiérovému dílu seriálu Přístav, který si nenechalo ujít 801 tisíc diváků (share 19,96 %).
Prima Cool večer vyrovnaná v 15–54 s Novou Cinema
Vyrovnanou sledovanost u mladšího publika měly v prime time Prima Cool s Novou Cinema. Share obou stanic se pohyboval okolo 5 %. Tematický kanál Primy na tom byl přes den o něco lépe a blížil se k 6 %, zatímco „novácký“ program skončil pod 5 %. Naprosto vyrovnanou sledovanost čítající share 3 % měly obě stanice i v kategorii 15+ přes den. Primě Cool pomohl ve večerních hodinách tradičně seriál Teorie velkého třesku, Nova Cinema přitáhla k obrazovkám filmem LOL(a), který jako jediný překročil stotisícovou hranici.
MINULÝ TÝDEN: MasterChef porazil Hříšné lidi a stal se nejsledovanějším pořadem středy po 20. hodině
Na dvojnásobku Primy Cool i Novy Cinema se přes den u dospělého publika pohybovala plnoformátová Televize Barrandov. Tradičním tahákem byla soudní show Soudkyně Barbara, kterou si nenechalo ujít 344 tisíc diváků (share 14,47 %; 12,07 % v 15–54). Publikum Dvojky oslovil zejména dokument Vůně cizích krajů, který sledovalo 330 tisíc lidí (share 8,23 %). Necelých 300 tisíc diváků (share 7,08 %) vidělo dokument Na cestě. Dvojce se dařilo zejména ve večerních hodinách, kdy skončila těsně pod pěti procenty. Téměř 7 % dosáhla stanice ČT 24.