Po více než měsíci se rozhodla slovenská komerční televize Markíza stáhnout svou novou zpravodajskou relaci Televízne noviny Headlines. Důvod, který jí k tomu vede, je prostý, jejich klesající sledovanost. Televize ztratila v období od 14. ledna přibližně půl milionu diváků a její sledovanost se málokdy od změny dostala nad hranici jednoho milionu. Dnes o tom informuje server Mediálne.sk. Za neúspěchem může stát podle deníku SME jejich nestabilní členění, zbytečné živé vstupy a chybějící dynamika. Televízne noviny se vrátí na obrazovky ve staré podobě 25. února.
S podobnou inovací přišla od 4. února i česká komerční televize Prima. Dala své zpravodajské relaci nový kabát, moderátorské dvojice a nasadila ji do nového času. Nejprve vypadal tento krok jako dobrý nápad, ale později se ukázal opak. Prima získala v první den sledovanost téměř jeden a půl milionu diváků, pak však začala sledovanost klesat a rychle se dostala pod milionovou hranici. V posledních dnech se zdá, že se ustálí kolem šesti set tisíc diváků. Je to přitom horší výsledek, než když své zpravodajství vysílala před sedmou hodinou proti České televizi. Tehdy se pohyboval rating okolo milionu diváků. Krok zpět se však už v tomto případě očekávat nedá.