Tak především - Markíza a spol. se nevrátí do DVB-T "někdy od poloviny června", nýbrž, jak bylo již ze strany Towercomu sděleno, stane se tak dne 19. června 2017.
Kromě toho - smlouva o šíření programů Markízy ve slovenské Plustelce nebyla uzavřena jen do roku 2019, ale do KONCE roku 2019, což je docela rozdíl, rozdíl de facto 365 dní; jedná se tedy z pohlednu dnešního dne o více než dvou a půl letou smlouvu.
A ještě by určitě bylo zajímavé, kdyby se autor článku pokusil vyjmenovat kromě tří programů skupiny Markíza oněch dalších 29 !?! stanic v rámci balíčku Plustelka.
Neboť nezakrytě sděluje: "Ty budou součástí programového balíčku Plustelka, a to do konce roku 2017 za cenu 2,99 € měsíčně. V rámci balíčku bude k dispozici ještě 29 dalších stanic."
este v 12-2016 bezala na Markize denne propaganda, ake je DVB-T nekvalitne, nestabilne a neperspektivne..
Dokonca mali "experta" v spravach ktory dokazoval ake vyhodne je ze idu z DVB-T prec, ze pada signal pri dazdi, ze lepsi je satelit :), iptv cokolvek...
O pol roka neskor, sledovanost padla, a uz zrazu je DVBT super kvalitne aj pri dazdi, lebo je to platene DVB-T...
Zasmejte sa:
https://www.youtube.com/watch?v=F0NsRxzC7fI
Čtete stejně povrchně (podle toho to pak vypadá...), jako autor píše, i když už některé nesmysly opravil.
Takže ano - téma je Markíza, ovšem světe div se - i Plustelka. Protože Markíza bude pro příště součástí Plustelky. V článku je k tomuto napsáno:
"Konkrétně má jít o stanice Markíza, TV Doma a TV Dajto. Ty budou součástí programového balíčku Plustelka, a to do konce roku 2017 za cenu 2,99 € měsíčně. V rámci balíčku bude k dispozici celkem 29 stanic."
Čili pokud se pokusíte znovu věty pozorněji přečíst, zjistíte, že Markíza a spol se ocitnou v Plustelce v balíčku, který má mít celkem 29 stanic. Což je ale totální hloupost. viz: http://www.plustelka.sk/
Stanic je (bude) celkem 19, přičemž dvě se dělí o tutéž programovou pozici (Viasat Explore/Spice), 20. stanice (EROXXX) bude k dispozici jen v případě ročního předplatného a nebo za měsíční příplatek 1 euro.
Tož tak :-)
Máš to nějak popletené, protože sledovanost Markízy poklesla pouze dočasně. A pokud jde o pokles tržeb, tak to bylo v pohodě vykompenzováno tím, že nemusí platit předražené šíření v terestrice. Stejně na ty pozemní SD mazanice už není nikdo zvědavý, s tímto archaismem mohl Towercom (a zde ČRa a DB) ohromovat možná před 10 roky, dneska je to za zenitem.
Muhehe, dočasný propad, jednotku dočasnosti byl pobyt rusů a trvalo to dvacet let, inzerenti zkrátka nebudou sypat tolik, jako by sypali za původní sledovanost, proto vedení Markízy rozesílá inzerentům dopisy, kde je prosí aby neodcházeli, že se čísla sledovanosti zlepší do konce roku, zatím se tak neděje :-D
Ten zanedbatelný počet lidí, co na Slovensku sleduje archaický pozemák, vůbec nehraje roli a pro Markízu by nebyl žádný problém se tam o své vůli vrátit, kdyby bylo potřeba. Ono to ale potřeba není a naopak, Towercom sám u Markízy žebral, aby ji mohl dát do placené nabídky. Za pár let bude totéž i tady, vývoj se nedá zastavit (leda dočasně zbrzdit státní subvencí, jako je tomu v ČR).
Sledovanost Markízy klesla za první kvartál cca o deset procent proti původní sledovanosti a lídrem sledovanosti se stala skupina JOJ. Že je důvodem odchod z terestriky přiznalo i vedení Markízy, jen Shitler tento fakt neakceptuje. Markíze poklesly tržby převážně z reklamy z o 3,8% což je pokles o zhruba 700tisíc eur za kvartál oproti loňsku, naopak sesterská Nova rostla za stejné období o 900 tisíc eur.