Slovenská mediální skupina Markíza serveru Stratégie.sk oficiálně potvrdila, že ukončí vysílání svého tematického kanálu Fooor. Několik minut po nich přinesl stejnou informaci i web O médiách.com. Stratégie už včera disponovali informací, že vysílání tohoto programu v dohledné době spěje ke svému závěru. Dnes se ke konci vysílání vyjádřila i tisková mluvčí Markízy Tatiana Tóthová. Jsme přesvědčeni, že je lepší mít vedle Markízy dvě silnější než tři menší stanice, a to jak z ekonomického hlediska, tak z pohledu pozice skupiny,
konstatovala Tóthová. Markíza tak bude provozovat na tamním trhu kromě stejnojmenné stanice ještě programy Doma a Dajto.
K TÉMATU: CME uvažuje na Slovensku o ukončení vysílání kanálu Fooor
Mluvčí Markízy potvrdila, že oblíbené pořady ale z obrazovek nezmizí. Většina z nich se přesune na Dajto, která se bude profilovat jako filmová a comedy stanice. Kultovní seriály jako Přátelé a Frasier se budou vysílat na Doma,
dodala Tatiana Tóthová. Konkurent Markízy, mediální skupina Joj, bude mít od příštího roku o jeden kanál navíc – kromě stejnojmenné stanice i Plus, Wau a nedávno spuštěnou Senzi. Vlastník Markízy, mediální skupina CME, hodlá osekávat náklady i v Česku. Žhavým kandidátem na zavření je lokální verze lifestylového a hudebního programu MTV. V uplynulých týdnech došlo také k výměně několika manažerů jak na Nově, tak i v Markíze.