Hlavní navigace

Majitel rádií Blaník, Fajn a Hitrádií pomáhal ČSSD s předvolební kampaní

7. 6. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
7. 6. 2011

Mediální skupina Media Bohemia, která vlastní několik sítí komerčních rádií (Fajn rádia, Hitrádia, rádia Blaník) a jíž patří mediální zastupitelství Media Marketing Services (MMS), pomáhala České straně sociálně demokratické (ČSSD) s předvolební kampaní před loňskými volbami do Poslanecké sněmovny. Zjistily to Hospodářské noviny, podle nichž rozhlasová skupina koordinovala předvolební mítinky ČSSD v regionech, kterými provázeli moderátoři rádií vlastněných firmou Media Bohemia.

BRAND24

K TÉMATU: Skupina Media Bohemia získala kontrolu nad rádii Blaník a City

Firma sama oficiálně přiznala pouze zajišťování kampaně ČSSD na internetu, pro což vyčlenila svoji dceřinou společnost Limemedia. Ta provozuje několik tematických webů, například RadioTV.cz o médiích. Právě na RadioTV.cz se během předvolební kampaně objevila reklama na ČSSD. Mítinky na náměstích měla pro ČSSD pořádat firma MMS, která prodává reklamní časy na dvaceti rádiích vlastněných společností Media Bohemia, ale také například na rádiích Kiss a Hey! Media Bohemia se odmítla k informacím HN vyjádřit.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).