Prezident společnosti Central European Media Enterprises (CME), která je v České republice vlastníkem kanálů pod hlavičkou TV Nova, Adrian Sarbu, si myslí, že multikanálová strategie, ve které chce tato skupina v budoucnu pokračovat i v tuzemsku, je logickým postupem, jak se bránit možnému úbytku diváků díky konkurenci. Řekl to v rozhovoru pro web World Screen.
K TÉMATU: Nova se chce vydat do budoucna cestou tematických stanic
Jsme si vědomi, že pokud to neuděláme, naši konkurenti nám budou ubírat diváky,
uvedl Sarbu, který také hovořil o rozšiřování programu TV Doma, jež vznikl v Rumunsku před 12 lety, do dalších zemí. Za posledních dvanáct let jsme rozšířili koncept tohoto programu. Nejprve jsme ho spustili na Slovensku, pak v Chorvatsku. Počítáme s ním i pro další země,
konstatoval prezident CME s tím, že mnozí konkurenti se dnes snaží úspěšný model této stanice kopírovat.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Letní taneční megahit Mr Saxobeat vyrobila firma spojená s Novou
Multikanálová strategie byla volbou, ke které tento mediální dům přistoupil již před deseti lety a ukázal se jako správný. Výsledkem je, že jsme se staly lídry na trhu,
konstatoval Adrian Sarbu. Prezident CME v self-promotion rozhovoru hovoří také o společnosti MediaPro Pictures, která je největším producentem filmové a televizní tvorby ve střední a východní Evropě. MediPro vyprodukuje více než 1000 hodin obsahu ročně pro naše vysílání a naši tvorbu tak díky ní prodáváme ve více jak 15 zemích,
sdělil Sarbu.