Hlavní navigace

Letos se bude dařit silným hráčům, myslí si šéfové komerčních televizí

5. 1. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
5. 1. 2009

Hospodářské noviny ve svém aktuálním vydání oslovily patnáct osobností z různých oblastí společenského života a zeptaly se jich, jaký bude podle nich letošní rok. Mezi dotazovanými nechyběli např. premiér Mirek Topolánek, předseda ČSSD Jiří Paroubek, předsedkyně Nejvyššího soudu Iva Brožová, ale také ředitelé dvou největších vysílajících televizí Marek Singer (Prima TV) a Petr Dvořák (TV Nova). Podle Singera bude závislá také na tom, jak se lidé ubrání pocitu paniky a strachu z budoucnosti.

BRAND24

Ředitel Primy přesto věří, že bude dost podnikatelů, kteří využijí rok 2009 pro posílení pozice na trhu. Televizní trh na tom bude lépe než ostatní média. Největší inzerenti budou jistě opatrní s investicemi, ale například obchody plné lidí kolem svátků nenaznačily pokles spotřebitelského apetitu, řekl Singer, jehož televize chystá řadu novinek včetně spuštění dvou digitálních kanálů. Věřím, že diváci i inzerenti toto zkvalitnění naší nabídky ocení, dodal.

Petr Dvořák z Novy si myslí, že letošek naopak prověří řadu subjektů ve všech oborech podnikání. Podle něj posílí silní a zdravě hospodařící hráči, problém by však měli mít ti noví. Celý televizní trh určité problémy pocítí, budou ale mnohem menší než v jiných médiích, prohlásil ředitel české komerční jedničky, která loni do terestrického digitálního éteru vypustila také kanál Nova Cinema. I nadále budeme posilovat vlastní tvorbu, a to jak naše tradiční seriály, Ordinaci a Ulici, tak projekty, které jsme spustili minulý podzim, jako například sitcom Comeback, konstatoval Dvořák.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).