Hlavní navigace

Leoš Ryška: TV Noe má 10 tisíc skalních diváků

28. 3. 2007
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
28. 3. 2007

Vysílání „televize dobrých zpráv“ TV Noe si denně naladí zhruba 10 tisíc diváků. Na dnešní tiskové konferenci to odhadl generální ředitel stanice Leoš Ryška. Jen přes naše webové stránky se na nás dívá přes tisíc lidí každý den, uvedl Ryška pro DigiZone.cz. Ředitel stanice zatím ale nemá žádný oficiální zdroj sledovanosti, proto uvažuje o vstupu do Mediaprojektu. Dotazníkové šetření realizované agenturami GfK a Median je pro malé televize levnější cestou k zjišťování počtu diváků, než jakou představují peoplemetry standardně využívané celoplošnými stanicemi.

BRAND24

Televize je financovaná především ze sponzorských darů členů Klubu přátel TV Noe, kterých už je víc než 50 tisíc. Denně dostáváme přihlášky další, uvedl Ryška. Svatava Kabošová, hlavní dramaturg stanice, na tiskové konferenci ale uvedla: Členů potřebujeme ještě jednou tolik, abychom si mohli trochu vydechnout. Na TV Noe neběží žádná reklama, stanice se však nevyhýbá sponzoringu. Myslím, že ze sponzorských vzkazů jsme schopni pokrýt deset až 20 procent nákladů, řekl DigiZone.cz Leoš Ryška a dodal: Zatím máme zhruba deset zadavatelů sponzoringu.

TV Noe vysílá na digitálně přes satelit Astra 3A (23,5 stupně východně, 12,525 GHz, vertikální polarizace), v zemském experimentálním multiplexu B pro Prahu a okolí, v některých kabelových rozvodech a přes internet na stránkách www.tvnoe.cz.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor pracoval do ledna 2011 ve zpravodajství TV Z1. V redakci DigiZone.cz působil od startu v říjnu 2005 do dubna 2008 jako redaktor, pak i zástupce šéfredaktora.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).