Hlavní navigace

Kriminálka Anděl ve středu posiluje, k milionu diváků se na Nově blížil i Mentalista

6. 2. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Skupina Nova ve středu těží z obecně slabé programové nabídky ostatních televizí, výtečně se dařilo i Nově Cinema, ale také ČT 2

Očima Josefa Klímy se drží nad půl milionem diváků

Silnou kriminalistickou středu si drží hlavní kanál skupiny Nova. Reprízy jeho seriálu Kriminálka Anděl si drží pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu večera a dokonce mírně posilují. Včera si tento seriál od 20:20 hod. nenechalo ujít v průměru 1,199 milionu dospělých diváků a 28,73 procenta publika (37,00 procenta ve věku 15 až 54 let), a k milionové hranici pozvolna směřuje i následný akviziční seriál Mentalista. Ten od 21:25 zaujal 918 tisíc dospělých a 26,32 procenta publika, v novácké kategorii diváků od 15 do 54 let dosáhl podílu 30,09 procenta. Nova tak zcela ovládla středeční prime time.

ÚTERNÍ DATA: Jednička s Primou v úterý vyrovnané, obě stanice měly celodenní podíl 14 %

V porovnání s výkony posledních měsíců se ale dařilo i hlavnímu kanálu Primy, jehož seriál Cesty domů II zaujal od čtvrt na devět 841 tisíc dospělých diváků a 20,34 procenta publika (ale jen 14,07 procenta v kategorii 15 až 54 let). Významně nad hranicí půl milionu diváků se i nadále drží nový publicistický pořad Očima Josefa Klímy, který od půl desáté zaujal 551 tisíc dospělých diváků a 16,41 procenta publika. Na Mentalistu na Nově to sice nestačilo, Prima ale publicistikou porazila ČT 1, která zůstala trojkou na trhu i těsně po 20 hodině při vysílání Pošty pro tebe (599 tisíc diváků a 14,40 procenta publika). Klíma ale oslovuje zejména starší diváky, v kategorii 15 až 54 let dosáhl podprůměrného podílu 9,36 procenta.

Kanály – průměrné podíly (5. 2. 2014)
Graf podílu kanálů (5. 2. 2014)
Graf podílu skupin (5. 2. 2014)

Cestopisy na ČT 2 silně nadprůměrné

Úspěšný středeční večer má za sebou ČT 2, dva z jejích večerních pořadů výrazně pokořily hranici 300 tisíc dospělých diváků. Hlavní večerní dokument z cyklu Země a města světa zaujal od osmé večer 377 tisíc dospělých diváků a 9,05 procenta publika, následující Na cestě od deváté večer dokonce 381 tisíc dospělých s podílem 9,28 procenta. Dvojka tak v prime time u dospělého publika staršího 15 let dosáhla průměrného podílu 5,49 procenta a stala se čtvrtou nejsledovanější televizí na trhu. V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let ji ale porazila Nova Cinema, která bodovala zejmén filmem Gejša. Od osmé večer jej vidělo v průměru 207 tisíc dospělých diváků a 5,68 procenta publika (9,54 procenta ve věku 15 až 54 let).

Tipy C

MINULÁ STŘEDA: Prima díky Cestám domů ve středu dvojkou na trhu, jmenování vlády zvedlo podíl ČT 24

Slušně se dařilo i následné komedii Holky to chtěj taky, již si na filmovém kanálu Novy od 22:45 nenechalo ujít 92 tisíc dospělých diváků a 6,98 procenta publika (9,23 procenta ve věku 15 až 54 let). TV Barrandov bodovala spíše v podvečeru, denní formát Co bude dnes k večeři? si od čtvrt na šest nenechalo ujít 125 tisíc dospělých diváků a 5,61 procenta publika (5,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Cool uspěla zejména sitcomem Teorie velkého třesku, který od 21:20 zaujal 169 tisíc dospělých diváků a 4,47 procenta publika (7,79 procenta ve věku 15 až 54 let). Reprízu Partičky z velké Primy vidělo poté od 21:50 průměrně 127 tisíc dospělých s podílem 4,33 procenta (7,48 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (5. 2. 2014)
Top 5: ČT1 (5. 2. 2014)
Top 5: ČT2 (5. 2. 2014)
Top 5: ČT24 (5. 2. 2014)
Top 5: ČT sport (5. 2. 2014)
Top 5: ČT :D (5. 2. 2014)
Top 5: ČT art (5. 2. 2014)
Top 5: Nova (5. 2. 2014)
Top 5: Nova Cinema (5. 2. 2014)
Top 5: FANDA (5. 2. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (5. 2. 2014)
Top 5: TELKA (5. 2. 2014)
Top 5: Prima family (5. 2. 2014)
Top 5: Prima COOL (5. 2. 2014)
Top 5: Prima love (5. 2. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (5. 2. 2014)
Top 5: TV Barrandov (5. 2. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).