ČT art denně osloví v průměru 184 tisíc diváků v cílové skupině 15+ a překvapivých čísel dosáhla stanice na Silvestra, kdy si ji zapnulo takřka půl milionu lidí (viz zvláštní zpráva níže).
Podle České televize je stanice podílem na publiku srovnatelná například s britským BBC 4 nebo známým německo-francouzským kanálem Arte.
NAPSALI JSME: Změny programu ČT art v souvislosti s úmrtím Ladislava Helgeho
ČT art se Silvestr 2015 povedl na výtečnou
Hodnotou spokojenosti 8,5 stanice výrazně převyšuje průměr českého televizního trhu, který je 8,1. Nad tuto hranici se v loňském roce dostaly všechny kanály České televize, nejvýrazněji však právě kulturní kanál. Vysokých čísel dosahovaly pořady ČT art také z hlediska originality (72 %) a tzv. zaujetí (76 %).
Programovým typům dominovaly formáty s dokumentární tématikou a hudební pořady. Těch odvysílala stanice takřka devět set a nejspokojenější byli diváci s koncertem Andrey Bocelliho k zahájení výstavy Expo 2015. Tradičně vysokých hodnot spokojenosti dosahuje rovněž cyklus Marka Ebena Na plovárně.
ČT art má ze všech programů České televize nejvyšší podíl vysokoškolsky vzdělaných diváků. Kvalitativní parametry, jakými jsou zaujetí či originalita pořadů a rovněž spokojenost s programovou nabídkou, jsou tak pro nás zásadním měřítkem úspěchu. Vysoké hodnoty, kterých art dosáhl, dokazují, že u náročného kulturního diváka program v loňském roce obstál,
konstatuje výkonný ředitel ČT art Tomáš Motl.