Hlavní navigace

Jednička ve středu večer nad Novou, ale pouze u staršího publika

17. 7. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Ve středu večer se dařilo dokumentu na Dvojce. Nejen, že překročil hranici 300 tisíc diváků, ale překonal i 10% podíl.

Malý pitaval druhým nejsledovanějším pořadem dne

První program České televize skončil ve středu u staršího publika nad Novou. Platilo to však pouze pro skupinu diváků starších 15 let. Zatímco ČT 1 získala podíl na publiku (share) 19,7 %, u Novy to bylo 19,3 %. Veřejnoprávní médium mohlo za tento úspěch poděkovat především vysoké sledovanosti kriminálního seriálu Malý pitaval z velkého města, který překročil osmisettisícovou hranici a získal podíl 27,21 % (share 24,23 % v 15–54). Šlo o druhý nejsledovanější pořad dne hned po Televizních novinách, které se opět jako jediné přehouply přes jeden milion diváků (share 40,17 %; 39,71 % v 15–54).

ÚTERNÍ DATA: ČT Sport pomohl v úterý duel Sparty s Levadií, podíl v prime time překročil 5 %

Nova si udržela pozici lídra s celodenním podílem 18,41 % u staršího a 22,91 % u mladšího publika. Nejvyšší hodnoty dosáhla v prime time u diváků ve věku od 15 do 54 let – share 24,22 %. Nejsledovanějším pořadem Primy, která byla s celodenním podílem 15,44 % trhovou trojkou, byly opět hlavní zprávy. Nenechalo si je ujít téměř 700 tisíc diváků a blížily se vysokému podílu 33 %. Okolo 15% podílu se pohybovala Prima také v prime time. Na TV Barrandov, která se po celý den pohybovala s share pod 4,5 %, oslovil nejvíce Vtip za stovku. Ten si nenechalo po 20. hodině ujít 230 tisíc diváků (share 7,72 %).

Graf podílu kanálů (16. 7. 2014)
Graf podílu skupin (16. 7. 2014)
Kanály – průměrné podíly (16. 7. 2014)

Dokument na Dvojce překročil 10 %

Nadprůměrného podílu 10,04 % u staršího publika dosáhl ve středu večer dokument Na cestě vysílaný na Dvojce. Nenechalo si ho ujít přes 300 tisíc diváků. Tato skutečnost se pochopitelně projevila i na primetimovém podílu stanice, který se ve skupině 15+ dostal na hodnotu 5,64 %. Špatně si nevedl ale ani film Láska a tanec Novy Cinema, který taktéž překročil 10% podíl, ale pro změnu ve skupině mladšího publika. Celkem se na něj podívalo 232 tisíc diváků starších 15 let (share 7,8 %). Právě v prime time překročil podíl této stanice u mladšího publika hranici 7 %.

MINULÝ TÝDEN: Půlnoční penalty na MS ve fotbale zvedly podíl ČT Sport přes 50 %

BRAND24

Tradiční oporou posledních dní je na kanálu ČT Sport cyklistická Tour de France. Nejvyšších hodnot dosáhla etapa se startem těsně před 16. hodinou. Nenechalo si ji ujít 158 tisíc diváků (share 15,27 %; 14,55 % v 15–54). Ve výsledku se však stanice pohybovala jen okolo 2,7 % v rámci celodenního podílu, u mladšího publika se dostala mírně pod 3 %. Diváky zpravodajského kanálu ČT 24 nejvíce oslovily polední zprávy. Bylo jich 145 tisíc s vysokým share 18,33 %. Stanice měla celodenní podíl 5,37 %. Stanice Déčko, ČT art, Prima Zoom, Smíchov a Telka skončily pod stotisícovou hranicí.

Jediný pořad, který překročil hranici sta tisíc diváků na Primě Cool, byla se 164 tisícovým publikem (share 5,56 %; 9,33 % v 15–54) Teorie velkého třesku. 109 tisíc diváků (share 3,61 %) oslovily Zločiny nad Seinou vysílané na Primě love. Nejsledovanějším pořadem Fandy byl seriál Kriminálka New York nasazená na 21:13. Přednost jí dalo 103 tisíc diváků (share 3,61 %; 3,73 % v 15–54).

Top 10 všechny stanice (16. 7. 2014)
Top 5: ČT1 (16. 7. 2014)
Top 5: ČT2 (16. 7. 2014)
Top 5: ČT24 (16. 7. 2014)
Top 5: ČT sport (16. 7. 2014)
Top 5: ČT :D (16. 7. 2014)
Top 5: ČT art (16. 7. 2014)
Top 5: Nova (16. 7. 2014)
Top 5: Nova Cinema (16. 7. 2014)
Top 5: FANDA (16. 7. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (16. 7. 2014)
Top 5: TELKA (16. 7. 2014)
Top 5: Prima (16. 7. 2014)
Top 5: Prima COOL (16. 7. 2014)
Top 5: Prima love (16. 7. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (16. 7. 2014)
Top 5: TV Barrandov (16. 7. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).