Hlavní navigace

Jak se projevují rozdíly v letní sledovanosti televizí?

17. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
17. 9. 2009

Z průzkumu chování diváků ve vztahu k sledování televize, který zveřejnila Asociace televizních organizací ve spolupráci s agenturou Mediaresearch zřetelně vyplývají i rozdíly v preferencích diváků v letní „reprízové“ sezoně televizí. Zatímco mimo léta jsou nejsledovanější televizní večery v úterý a ve čtvrtek, v letním období se preference diváků mění na pondělí a středu.

BRAND24

DALŠÍ INFORMACE:
Diváci sledují televizi v prime-time téměř 90 minut denně
Diváci utíkají od ČT 1, minulý týden nedosáhla ani polovičního podílu Novy
Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2009

Jiný letní žebříček tak možná pramení ze změny televizního programového schématu. Změna zahrnuje například přestávku oblíbených seriálů vysílaných právě ve večerních hodinách, nebo může signalizovat oblibu lidí prodlužovat si letní víkendy od čtvrtka odpoledne do nedělního večera, kdy se k televizním obrazovkám večer vrací a tráví s nimi více času oproti jiným dnům v týdnu, uvádí k letním odchylkám Irena Winterová, ředitelka PR a marketingu společnosti Mediaresearch.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).