Hlavní navigace

Hezuckého zombie prank na Leoše Mareše získal ocenění za PR

17. 6. 2016
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Loňská kampaň ke startu seriálu Fear the Walking Dead zabodovala na České ceně za PR a v kategorii B2C obsadila druhé místo.

Stanice AMC si spolu s agenturou PR Konektor odnesla jako jediná z televizních společností, které působí na českém trhu, ocenění z letošní České ceny za PR. Cenu převzala marketingová manažerka společnosti Irena Novotná a Eva Holečková za reklamní agenturu.

Zisku druhého místa v České ceně za PR si velice vážíme. Unikátní launch seriálu Fear the Walking Dead nám výrazně pomohl zvýšit povědomí jak o samotné sérii, tak o stanici AMC obecně, uvedla Novotná.

PSALI JSME: Živí mrtví se na AMC vrátí koncem srpna 

Premiéru druhé poloviny druhé sezony seriálu Fear the Walking Dead ohlásila stanice na 22. srpna.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).