Hlavní navigace

Gympl ve středu opět podlehl Cestám domů, rozdíl byl už 60 tisíc diváků

11. 10. 2012
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY Publicistický pořad Na vlastní oči ale Novu vrátil do lehkého vedení, měl o trochu více diváků než Top Star magazín na Primě family

Pondělní vítězství seriálu Cesty domů na Primě family nad podzimní seriálovou novinkou Gympl s (r)učením omezeným na Nově zřejmě nebylo náhodné. Potvrdily ho i výsledky středeční sledovanosti. Cesty domů opět zvítězily a staly se nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne. Rozdíl mezi nimi a Gymplem se dokonce zvětšil na 60 tisíc diváků. Zatímco seriál na Primě family vidělo 962 tisíc dospělých diváků, což představovalo podíl 24,07 procenta, Gympl zaujal 900 tisíc dospělých diváků (22,95 procenta publika) a 584 diváků ve věku od 15 do 54 let (podíl 29,38 procenta).

K TÉMATU: Neporazitelnost Ordinace pokračuje, Nejlepší Bakaláři mírně nad VIP Prostřeno!

ČT 1 středečnímu souboji dvou největších českých televizí pouze sekundovala, její Pošta pro tebe od 20 hodin zaujala v průměru 635 tisíc dospělých diváků s podílem 15,92 procenta. V pozdějším prime time lehce vedla Nova, jejíž obnovený publicistický pořad Na vlastní oči sledovalo 766 tisíc dospělých diváků (podíl 27,25 procenta; v cílové skupině D15–54 šlo o 388 tisíc diváků a podíl 26,86 procenta)), zatímco Top Star magazín na Primě family přilákal 708 tisíc dospělých diváků s podílem 22,64 procenta. Seriálu Ententýky na ČT 1 se nadále nedaří ani v novémk čase od 21 hodin, vidělo ho 379 tisíc dospělých diváků (podíl 10,03 procenta).

ČTĚTE TAKÉ: Vítězem pondělního večera Cesty domů. Gympl za nimi zaostal o 37 tisíc diváků

Vyrovnaný souboj Novy a Primy family se promítnul i do jejich celodenních a večerních podílů. Obě televize se u dospělého publika držely nad 20 procenty jak za celý den, tak v prime time a večer vykázaly lepší výsledky než za “celoden”. Konkrétně Nova oslovila od 19 do 23 hodin 29,49 procenta dospělého publika (ve skupině D15–54 šlo o 32,30 procenta) a Prima family 22,02 procenta. V celodenních číslech byl rozdíl menší, Nova dosáhla podílu 26,09 procenta (u publika D15–54 to bylo 29,59 procenta) a Prima family 21,91 procenta. ČT 1 zaostávala s celodenním podílem 13,67 procenta, večer pak oslovila 13,19 procenta dospělého publika.

NAPSALI JSME: Talent v neděli opět vyhrál, ale jen těsně před ČT 1. Film 2Bobule na Nově byl až třetí

Tradičně silný středenční večer měla televize Barrandov. Zábavný pořad Vtip za stovku vidělo od 20 hodin 299 tisíc dospělých diváků s podílem 7,50 procenta, následující akviziční formát Věřte nevěřte dokonce 358 tisíc dospělých diváků (podíl 9,76 procenta) a nadprůměrný výsledek vykázal i film Peklo z hlubin Země (144 tisíc diváků, podíl 8,09 procenta). Úspěšný byl i cestopisný dokument Vůně cizích krajů na ČT 2, který od 20 hodin vidělo 312 tisíc dospělých diváků s podílem 7,85 procenta.

BRAND24

Nadále roste sledovanost Událostí na zpravodajském kanálu ČT 24. Ve středu je na tomto programu sledovalo 208 tisíc dospělých diváků (podíl 5,99 procenta) a opět byly nejsledovanějším pořadem dne na ČT 24. Na Jedničce Události zaujaly 675 tisíc dospělých diváků s podílem 19,39 procenta. Nadprůměrně sledovaný byl i sportovní dokument 25krát přes Taxis o Velké pardubické, který od 20:55 vysílal ČT sport. Vidělo ho 105 tisíc diváků (podíl 3,70 procenta).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za středu 10. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,67 13,19 10,00 9,66
ČT 2 3,40 3,83 3,48 3,59
ČT sport 1,83 1,81 1,98 1,70
ČT 24 5,68 3,77 3,03 2,13
Nova 26,09 29,49 29,59 32,30
Nova Cinema 3,69 3,89 5,44 5,78
Fanda 1,09 1,32 1,62 1,97
Prima family 21,91 22,02 16,19 16,27
Prima Cool 4,25 3,64 6,62 5,90
Prima love 2,50 1,96 3,29 2,57
TV Barrandov 5,95 6,73 6,45 7,60
Atmedia 1,74 1,19 2,51 1,65
ostatní TV 8,20 7,16 9,80 8,89
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za středu 10. října 2012 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 24,58 22,60 18,50 17,08
Nova Group 30,87 34,70 36,66 40,05
Prima Group 28,66 27,62 26,09 24,74

Zdroj: Atmedia/ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).