Hlavní navigace

Fortuna: Online rádio jsme vyzkoušeli, HbbTV zatím neplánujeme

4. 10. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: Fortuna
Na dnešní konferenci Forum Media představil marketingové plány sázkové kanceláře Fortuna její ředitel marketingu Jaroslav Kulenda.

Fortuna chce být i nadále aktivní na sociálních sítích, pro které pokládá za zásadní tvorbu vlastního obsahu. Tu jsme si vyzkoušeli i formou online rádia, které jsme ale nakonec vyhodnotili jako pro nás ne tak přínosné a jeho provoz ukončili, uvedl v panelové diskusi dnešní konference Forum Media marketingový ředitel skupiny Fortuna Jaroslav Kulenda.

ROZHOVOR: Lukáš Hnilička – Za reklamu v HbbTV by mohli zadavatelé letos utratit sto milionů korun

Zároveň upřesnil, že v nejbližší době Fortuna neplánuje vstup do hybridního televizního vysílání. Technologii HbbTV intenzivně sledujeme, ale v krátkodobém horizontu její využití zatím neplánujeme, dodal Kulenda. Hybridní aplikace nejen během sportovních přenosů využívají sázkové kanceláře například v sousedním Polsku.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).