ČT Sport večer s podílem okolo 5 %
Duel základní části Evropské ligy UEFA, v němž se včera proti sobě postavily týmy SC Braga a FC Slovanu Liberec, si nenechalo ujít na ČT Sport 203 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 7,48 %. U mladších diváků, tedy v kategorii 15–54, zápas preferovalo necelých 7 % publika. Díky necelému pětiprocentnímu podílu v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, se stanice stala dvojkou České televize. Studio fotbal, které bylo druhým nejsledovanějším pořadem a zápasu předcházelo, vidělo 75 tisíc lidí (share 1,9 %).
STŘEDEČNÍ DATA: MasterChef opět nad Hříšnými lidmi, porazil je těsně i Přístav na Primě
Rovných pěti procent dosáhla ve čtvrtek plnoformátová Televize Barrandov. Ve večerních hodinách se však její podíl držel jen mírně nad dvěma procenty. Soudkyni Barbaru si nenechalo ujít 372 tisíc diváků (share 14,99 %; 12,54 % v 15–54). Nebylo proto nijak překvapivé, že se pořad stal nejsledovanějším formátem stanice. Pořady vysílané po 20. hodině se do TOP 5 stanice nedostaly. Souboj o mladší publikum vyhrála nad Novou Cinema Prima Cool. Ta se po celý den v kategorii 15–54 držela nad pěti a půl procenty.
Ordinace s téměř 1,6 milionu diváků
Ordinace v růžové zahradě 2 nechala tradičně s více než milionovým náskokem konkurenci za sebou. Včerejší díl vlajkového seriálu TV Nova se přiblížil hranici 1,6 milionu diváků. Ordinace zaujala zejména dospělé publikum, kde byl share necelých 40 %. Úspěšnější byly pouze Televizní noviny, opět Nova, které měly 1,667 milionu diváků (share 44,6 %; 41,43 % v 15–54). Nejsledovanější komerční televize oslovila za celý den 25,9 % dospělého a 27,06 % mladšího publika. Večer se Nova pohybovala v obou kategoriích nad 32 %.
MINULÝ TÝDEN: Český žurnál s Babišem vidělo téměř 350 tisíc lidí, ČT 2 na dvojnásobku Barrandova
Jednička České televize a Prima byly přes den téměř vyrovnané. Obě stanice od sebe dělily necelé dvě desetiny procentního bodu. V prime time si přibližně dvouprocentní náskok zachovala díky hodnotě 12,51 % stanice ČT 1. Na Primě, stejně jako na Jedničce, bodovalo zejména hlavní zpravodajství. Na komerční televizi vidělo publicistickou relaci 739 tisíc diváků (share 21,05 %), Události měly na Jedničce o necelých 100 tisíc diváků méně. Pořady na Primě se startem po 20. hodině se do TOP 5 televize vůbec nedostaly.