Hlavní navigace

Druhý poločas Ligy mistrů na Primě Cool s téměř půl milionem diváků

23. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hokejová Tipsport extraliga, ve které už se včera mohlo rozhodnout o jejím konečném vítězi, lákala především mladší publikum.

Druhý poločas Ligy mistrů u mladých s podílem 17,58 %

Mimořádný zájem vzbudila včera fotbalová Liga mistrů, tedy duel mezi Atleticem Madrid a londýnskou Chelsea. V případě prvního poločasu šlo o 282 tisíc diváků (share 6,6 %; 6,78 % v 15–54). Větší zájem však vzbudila druhá půle utkání, kterou vidělo 467 tisíc diváků (share 15,76 %; 17,58 % v 15–54). Tento výsledek se pochopitelně promítl i do primetimového podílu stanice, který byl 6,43 %, u mladšího publika se dokonce blížil k 8 %. Prima Cool byla v úterý po celý den televizní čtyřkou po Nově, Primě a Jedničce.

PONDĚLNÍ DATA: Jednička díky Popelce nejsledovanější televizí v prime time, porazila i Novu

Nejsledovanější televizí byla v úterý s přehledem s celodenním podílem přes 30 % Nova. V prime time se pak pohybovala směrem k 40 %, za což může poděkovat především Ordinaci v růžové zahradě 2. Tu si nenechal ujít 1,825 milionu diváků (share 42,7 %; 38,62 % v 15–54). Sledovanější už byly o necelých 20 tisíc diváků pouze Televizní noviny. Nejsledovanější pořadem Primy bylo kulinářské Prostřeno! s 690 tisíci diváky (share 26,53 %). Na samém chvostu TOP 10 nejúspěšnějších pořadů se s 623 tisíci diváky (share 14,74 %) umístil seriál Vyprávěj.

Graf podílu kanálů (22. 4. 2014)
Graf podílu skupin (22. 4. 2014)
Kanály – průměrné podíly (22. 4. 2014)

Hokejové extraliga lákala především mladší publikum

V hokejové Tipsport extralize se mohlo už včera rozhodnout o vítězi celé soutěže, ale Brno nakonec ještě její finále zdramatizovalo. Utkání se Zlínem vidělo 178 tisíc diváků (share 4,96 %). K obrazovce lákalo především mladší publikum, kde byl podíl 7,36 %. Šlo o jediný pořad, který se na této stanici dostal nad stotisícovou hranici, ostatní už byly hluboko pod ní. Oporou dvojky byl dokument Velká vlastenecká válka – 254 tisíc diváků (share 6,04 %), Události, komentáře si nenechalo ujít 140 tisíc diváků (share 5,17 %).

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Prima v úterý těsně nad Jedničkou, obě stanice měly podíl přes 14 %

Mírně nad sto tisíc diváků se dostal Fanda pouze s Kriminálkou New York vysílanou po 21. hodině. Podívalo se na ni 108 tisíc diváků (share 2,74 %, 2,65 % v 15–54). Zlodějskou partii na Nově Cinema si pustilo 178 tisíc diváků (share 4,29 %; 6,17 % v 15–54). Sběratelé kostí reprezentovaní Primou love přilákali k obrazovce 135 tisíc diváků (share 3,64 %). Na TV Barrandov se podle očekávání stal nejsledovanějším pořadem western Pozvánka pro pistolníka – 155 tisíc diváků (share 3,82 %). Ostatní stanice už byly pod stotisícovou hranicí.

Top 10 všechny stanice (22. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (22. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (22. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (22. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (22. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (22. 4. 2014)
Top 5: ČT art (22. 4. 2014)
Top 5: Nova (22. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (22. 4. 2014)
Top 5: FANDA (22. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (22. 4. 2014)
Top 5: TELKA (22. 4. 2014)
Top 5: Prima (22. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (22. 4. 2014)
Top 5: Prima love (22. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (22. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (22. 4. 2014)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).