Hlavní navigace

Druhý kanál Markízy může být určen i pro Českou republiku

18. 8. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
18. 8. 2009

Nový kanál slovenské Markízy s názvem TV Doma může být určen v dlouhodobém horizontu i pro český trh. Naznačuje to jeho jazykově neutrální název i to, že se v něm nevyskytuje přímo značka Markízy. Uvádí to server RadioTV.sk. Markíza s Novou mají dlouhodobě nařízenou spolupráci. Jejich majitel bude určitě chtít ušetřit všude tam, kde to bude alespoň trochu možné, uvádí web.

BRAND24

Označení Doma zní neutrálně pro český i slovenský trh a není důvod, aby Markíza svůj kanál nenabídla i za hranicemi, zvláště když se očekává, že část produkce bude vysílat i v češtině, jako například původní novácký seriál Ulice nebo některé telenovely. RadioTV si všímá i nerealizovaného konceptu ženského kanálu televize Prima, který měl nést název Prima Klub. Vedení české komerční dvojky ale od tohoto záměru na čas upustilo a odborníkům z branže není úplně jasné, proč, dodává web.

Prima se místo realizace levnějšího a zčásti reprízového kanálu pro ženy rozhodla upřednostnit nákladný projekt televize pro muže – Prima Cool. Do COOL TV hodlá investovat až tři miliardy zatímco ženskou Primu Klub posouvá až na rok 2012.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).