Hlavní navigace

Druhořadé mistrovství – druhořadé reklamy. Šetří se zadavatelé na další sportovní akce?

10. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: archiv
Letošní hokejové mistrovství světa to má těžké. Někomu vadí, že se únavně opakuje každý rok, jinému, že ho pořádá Rusko (se kterým jsme v podstatě ve válce), a všichni litují neúčasti Jardy Jágra.

Navíc nás na přelomu léta a podzimu čeká po dvanácti letech Světový pohár v kanadském Torontu a tam to bude opravdu hvězdné. Zkrátka, mistrovství světa je letos ve stínu. To však nemůže nikomu zkazit radost z toho, jak luxusně jsme v pátek vyklepli Rusáky (jen na Hradě možná sestavují omluvný dopis).

Společně s vrcholnou sportovní akcí se většinou vytáhnou i reklamní agentury a jejich klienti, kteří sází jedno eso za druhým. Loni, když jsme MS pořádali u nás (a navíc s Jardou v týmu), čelili diváci jedné originalitě za druhou (míněno vážně i ironicky).

BRAND24

A letos? Sponzoři se rozdělili na dvě skupiny. První jednoduše recykluje. Ta druhá prostě své sdělení napsala na obrazovku. Grafická úroveň odpovídá zdatnějším jedincům na druhém stupni základní školy. Kreativa nula, nápady pěkně zastrčené v šuplících, což v podstatě odpovídá hodnotě mistrovství.

Ještě nás letos čeká fotbalové Euro a brazilská olympiáda. Třeba ty pravé bomby chystají sponzoři na tyto akce. S jistotou však můžu říct, že to špičkové (z hokeje i reklamy) uvidíme od druhé půlky září v rámci Světového poháru.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem webu O2Sport.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).