Hlavní navigace

Dr. Ludsky na Primě začínal se 710 tisíci diváky, nyní jich má 430 tisíc

13. 7. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
13. 7. 2011

Mírně podprůměrnou sledovanost oproti tradičním výsledkům v prime time má na Primě slovenský seriál Dr. Ludsky, jehož tvůrci se volně inspirovali od populárního amerického seriálu Dr. House. Zatímco úvodní díl v pondělí 20. června od 20 hodin sledovalo v průměru 710 tisíc dospělých diváků, což Primě zajistilo podíl na publiku 18,74 procenta, další tři dosud odvysílané části Dr. Ludského vidělo méně než 500 tisíc dospělých diváků. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti společnosti Mediaresearch, které serveru DigiZone.cz poskytla mluvčí Primy Jana Mrákotová.

BRAND24

K TÉMATU: Slovenský Dr. House míří na Primu. Jmenuje se Dr. Ludsky a je od Jojky

Už druhý díl seriálu vidělo v pondělí 27. června pouze 468 tisíc dospělých diváků, tedy o 242 tisíc méně než úvodní, a jeho podíl na publiku klesl z 18,74 na 13,58 procenta. Třetí díl vidělo 430 a čtvrtý pak 439 tisíc dospělých diváků. V podílu na publiku se Dr. Ludsky ustálil na hodnotách okolo 13 až 15 procent, zatímco Prima v hlavním vysílacím čase v průměru dosahuje podílů okolo 18 procent. Seriál zaujal spíše starší publikum, mezi jeho pravidelnými diváky jsou spíše lidé starší 55 let.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).