Dětský kanál Disney Channel projde v polovině letošního roku, s největší pravděpodobností v červnu, rebrandem, tedy proměnou, grafického vizuálu. Na dnešním setkání s obchodními partnery to uvedli zástupci společnosti Channels, která tento kanál na českém a slovenském trhu zastupuje. Disney Channel už začal nový grafický vizuál používat v Německu, kde vysílá od začátku ledna jako volně šířený kanál. Zájemci ho mohou sledovat také prostřednictvím satelitu Astra na pozici 19,2 stupně východně, a to jak v České republice i na Slovensku.
K TÉMATU: Dočká se Disney Channel nového grafického kabátu? Němci už ho používají
Rebrand stanice bohužel zatím nebude spojen s přechodem na širokoúhlý formát 16:9. K němu by mělo dojít v horizontu jednoho roku, přiblížil na dotaz serveru DigiZone.cz zástupce společnosti Disney, který na konferenci dorazil z Londýna. Do budoucna se počítá také s vysíláním v HD formátu, ale v tuto chvíli neexistují v tomto směru žádné bližší plány. Nechceme prozrazovat nějaký termín, abychom případně naše diváky zklamali, případně v nich živili nějaké naděje a termín bychom nesplnili,
uvedl marketingový manažer Disney v ČR a na Slovensku Radek Zwicker.
ČTĚTE TAKÉ: Česko-slovenský Disney Channel dostal nový web, sjednotil vizuál se zahraničními verzemi
Velký důraz na komunikaci s divákem chce klást Disney také na videoportál YouTube, který má být prostředkem umožňující s divákem komunikovat na nelineární bázi. Stanici je možné najít také na sociální síti Facebook, kde má profil v češtině. Hlavní důraz v rámci programingu bude Disney letos klást na značku Violetta, stejnojmenné seriál, na nějž navázala i magazín pro dětské diváky a další merchandising. Dalším diváckým tahákem na Disney Channel budou Hvězdné války v LEGO podobě. Od podzimu se ve vysílání objeví novinka Star Wars: Povstalci.