Národní koordinační skupina pro digitalizaci (NKS) zahájila další vlnu digitalizační kampaně. Novou aktivitou se tak nyní stává reklama. Na starosti ji bude mít agentura TBWA. Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji,
konstatoval předseda NKS Zdeněk Duspiva. Využita bude přitom nejen tisková inzerce, ale i internet, reklamní spoty a outdoorové projekty.
Na mediální část kampaně bude letos na základě výsledku veřejné soutěže vynaloženo celkem 19 milionů Kč bez DPH. Reklamní část informační kampaně nastoupí již v nejbližších dnech. Samy televize již informační spoty k přechodu vysílaly, vysílají a budou vysílat,
konstatoval k probíhající informační kampani mluvčí projektu digitalizace televizního vysílání Rostislav Starý. Páteří informační kampaně zůstávají i nadále především bezplatná informační linka 800 906 030 a webové stránky www.digitalne.tv.