Hlavní navigace

Další částí digitální informační kampaně je reklama

6. 3. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
6. 3. 2009

Národní koordinační skupina pro digitalizaci (NKS) zahájila další vlnu digitalizační kampaně. Novou aktivitou se tak nyní stává reklama. Na starosti ji bude mít agentura TBWA. Reklama nám nyní pomůže kampaň s blížícím se datem vypnutí analogového vysílání ještě vygradovat a přitom prostředky vyčleněné na kampaň vynaložit co nejefektivněji, konstatoval předseda NKS Zdeněk Duspiva. Využita bude přitom nejen tisková inzerce, ale i internet, reklamní spoty a outdoorové projekty.

Na mediální část kampaně bude letos na základě výsledku veřejné soutěže vynaloženo celkem 19 milionů Kč bez DPH. Reklamní část informační kampaně nastoupí již v nejbližších dnech. Samy televize již informační spoty k přechodu vysílaly, vysílají a budou vysílat, konstatoval k probíhající informační kampani mluvčí projektu digitalizace televizního vysílání Rostislav Starý. Páteří informační kampaně zůstávají i nadále především bezplatná informační linka 800 906 030 a webové stránky www.digitalne.tv.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).