Česká televize uvedla ve čtvrtek večer film Výchova dívek v Čechách, a jak upozorňuje server Týden.cz, jeho odvysílání se neobešlo bez potíží. Sponzorem pořadu byl deník Právo, a tak se informace o něm měla objevit jak na začátku, tak i na konci pořadu. Vinou technické závady nového odbavovacího zařízení, které ČT používá, se však reklamu podařilo na okamžik odvysílat i během samotného filmu, a to konkrétně ve 21:38. Této skutečnosti si všiml fotograf Jan Schejbal.
Díval jsem se na Výchovu dívek v Čechách. Naštvalo mě, že byl film přerušen něčím, co se zdálo být podprahovou reklamou. Jsem fotograf, tak jsem si toho všiml. Moje manželka ale nic nezaregistrovala,
konstatoval Schejbal. Technická příčina není zatím známa, ale je jasné, že takováto chyba se neobjevila ve vysílání poprvé. Server DigiZone.cz si v minulých dnech všiml např. v relaci o počasí krátkého prostřihu na sponzora pořadu, server Aktuálně.cz.
Protože se jedná o velmi složitý a unikátní systém, objevují se tak jako u každého podobného systému samozřejmě problémy a závady,
řekl Týdnu mluvčí veřejnoprávní televize Ladislav Šticha. V současné době probíhá na odbavovacím pracovišti dolaďování systému a odstraňování drobných chyb.