Hlavní navigace

ČT Sport v neděli s téměř osmiprocentními podíly, biatlon vidělo skoro 800 tisíc lidí

11. 1. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejen pozici nejsledovanějšího večerního pořadu, ale i celého dne, dokázal získat Případ pro rybáře na ČT 1. Viděl ho půldruhý milion diváků.

ČT Sport dvojkou České televize

Ještě vyšší sledovanosti než v sobotu dosáhl v neděli na kanálu ČT Sport biatlon. Hodinový přenos se startem ve 14:39 si nenechalo ujít téměř osm set tisíc diváků. Podíl na publiku (share) u dospělých diváků se přiblížil k třiceti procentům a podobné sledovanosti dosáhl i v kategorii mladšího publika. Vysoko byl i přímý přenos zahájený pár minut po poledni, který vidělo 637 tisíc diváků s podílem 24 % v obou diváckých skupinách. ČT Sport byla dvojkou České televize s celodenními podíly blížícími se k 8 %.

SOBOTNÍ DATA: Oscarová Gravitace na Nejchytřejšího Čecha nestačila, vyhrála ale u mladších diváků

Velmi vysoké sledovanosti dosáhly i Naše zprávy na plnoformátové TV Barrandov, které si nenechal ujít téměř půlmilion diváků a jejich podíl dosáhl 14 %. Naopak pořady vysílané v době mezi dvacátou a dvaadvacátou hodinou se do TOP 5 stanice nedostaly. Celodenní share kanálu se dostal na hodnotu 4,93 % a okolo tří a půl procent se pohyboval v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. Souboj o mladší publikum vyhrál mezi Novou Cinema a Primou Cool tematický kanál Novy. Po celý den se pohyboval nad 6 %.

Graf podílu kanálů (10. 1. 2016)
Graf podílu skupin (10. 1. 2016)
Kanály – průměrné podíly (10. 1. 2016)

Případ pro rybáře nejsledovanějším pořadem

Nejen pozici nejsledovanějšího večerního pořadu, ale i celého dne, dokázal získat Případ pro rybáře na ČT 1. Krimifilm, v níž se v jedné z rolí objevil i herec Viktor Preiss, si nenechalo od 20 hodin 1,575 milionu diváků (share 36,49 %; 28,04 % v 15–54). Českou komedii Copak je to za vojáka sledovala na Nově přibližně polovina publika – 740 tisíc lidí (share 17,81 %; 24,04 % v 15–54). Případ pro rybáře tak zvítězil jak u dospělých, tak i mladších diváků. Romantický film Navždy spolu vidělo na Primě 505 tisíc diváků (share 12,55 %; 14,34 % v 15–54).

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Andělé všedního dne v neděli těsně pod milionem, Jednička celodenním lídrem

Pozici nejsledovanější televize držela v neděli po celý den u dospělého publika právě Jednička a Novu měla na dohled i u mladších diváků. Share kanálu ČT 1 dosáhl hodnoty 21,63 %, zatímco nejsledovanější komerční televize se musela spokojit se 14,52 %. Nova sice zvítězila u mladšího publika s 18,56 %, nicméně od Jedničky ji dělil necelý procentní bod. V prime time se vlajkový kanál České televize dostal na hodnotu 26,4 %, Nova obhájila prvenství v kategorii 15–54. Prima byla televizní trojkou.

Top 10 všechny stanice (10. 1. 2016)
Top 5: ČT1 (10. 1. 2016)
Top 5: ČT2 (10. 1. 2016)
Top 5: ČT24 (10. 1. 2016)
Top 5: ČT sport (10. 1. 2016)
Top 5: ČT :D (10. 1. 2016)
Top 5: ČT art (10. 1. 2016)
Top 5: Nova (10. 1. 2016)
Top 5: Nova Cinema (10. 1. 2016)
Top 5: FANDA (10. 1. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (10. 1. 2016)
Top 5: TELKA (10. 1. 2016)
Top 5: Prima (10. 1. 2016)
Top 5: Prima COOL (10. 1. 2016)
Top 5: Prima love (10. 1. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (10. 1. 2016)
Top 5: Prima MAX (10. 1. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (10. 1. 2016)
Top 5: TV Barrandov (10. 1. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (10. 1. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (10. 1. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (10. 1. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).