Hlavní navigace

ČT nepoužije pro mobilní měření sledovanosti audiometry

23. 10. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 322915
23. 10. 2006

Česká televize nechce pro mobilní měření sledovanosti svých digitálních programů použít takzvané audiometry, náramkové hodinky, které přede dvěma lety v Praze testovala společnost GfK, ale přístroj ReMark od společnosti Elvia. Serveru DigiZone.cz to řekl mluvčí televize Martin Krafl s tím, že mylnou zprávu o audiometrech uvedla ve svém servisu agentura ČTK.

Výrobek se bude testovat v příštím roce. Jde o přenosné, osobní zařízení v podobě krabičky – podobné malému mobilnímu telefonu. Je to zcela jiný produkt než tzv. audiometry v podobě hodinek, uvedl Krafl. Pomocí tohoto přístroje chce ČT zjistit, jak se liší sledovanost jejích programů na veřejných místech, v restauracích, sportbarech a hospodách.

Více v článku Kolik lidí sleduje ČT 4 Sport v hospodě?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).