Rozšíření pokrytí zemského digitálního multiplexu A na oblast severních Čech a lepší programová nabídka včetně přenosů z tenisového Wimbledonu vyšvihly sledovanost digitálního programu ČT 4 Sport před zpravodajský kanál ČT 24. Doposud sportovní kanál České televize vykazoval méně diváků než jeho o rok starší sesterská stanice. Vyplývá to z výsledků elektronického měření sledovanosti televizí za poslední dva týdny.
Poprvé předstihnul ČT 4 Sport zpravodajský kanál veřejnoprávní televize předminulý týden. V celodenních číslech dosáhl podílu 0,76 procenta u cílové skupiny diváků starších 15 let. ČT 24 ve stejném týdnu dosáhl celodenního podílu 0,69 procenta. Minulý týden už podíl stanice ČT 4 Sport překonal jednoprocentní hranici, když vykázal 1,11 procenta. Kanál ČT 24 dosáhl podílu 0,67 procenta.
V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin však nadále vede zpravodajská ČT 24 před sportovním kanálem ČT. Relativně nízká čísla sledovanosti obou kanálů se dají vysvětlit tím, že jde o výsledky za všechny domácnosti, tedy i ty, které oba digitální programy ČT nemohou přijímat. U domácností, které je mohou naladit, je podíl těchto stanic vyšší (viz zpráva ČT o mimořádné sledovanosti ČT 4 Sport).