Hlavní navigace

ČT 2 se díky olympiádě dotahuje na Novu, u mužů ji už předběhla

23. 2. 2006
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
23. 2. 2006

Druhý program České televize válcuje během Zimních olympijských her v Turíně konkurenci. V celodenním podílu na trhu u diváků starších patnácti let se minulý týden stal dokonce druhou nejúspěšnější televizní stanicí hned po Nově. Té klesl podíl na 34,87 procentního bodu, zatímco ČT 2 se vyšplhala až na 25,04 procenta. Podíl ČT 1 klesl na 17,58 procenta a Primy dokonce na 16,37 procenta.

V divácké skupině mužů starších patnácti let se ČT 2 stala dokonce vůbec nejsledovanější českou televizí. Celodenní podíl u mužů dosáhl 32,92 procenta, zatímco u Novy pouze 30,51 procenta. Pozici dvojky na trhu si ČT 2 udržela také v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin. Minulý týden dosáhl druhý program veřejnoprávní televize v prime time podílu 20,92 procenta, zatímco Nova 37,79 procenta, ČT 1 měla podíl 19,22 procenta a Prima 17,38 procenta.

BRAND24

ČT 2 se také ve třech případech probojovala mezi dvacítku nejsledovanějších pořadů týdne napříč televizními stanicemi. Zájem o olympiádu naprosto zastínil start druhé řady reality show VyVolení na Primě. Úvodní show ze soboty 18. února se nedostala ani mezi deset nejsledovanějších pořadů této televizní stanice, a o moc lépe si VyVolení nevedou ani tento týden.

Zdroj: ATO – Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).