Hlavní navigace

ČT 1 se minulý týden propadla pod 15%, nejvíc stoupala televize Prima

24. 8. 2011
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
24. 8. 2011

UVNITŘ GRAF A TABULKA Propad pod patnáctiprocentní průměrný celodenní podíl na dospělém publiku zaznamenal minulý týden první program České televize. Sice nejde o nejhorší týdenní výsledek za letošní rok, ale během letních měsíců se Jedničce zatím tak špatně nedařilo. Naopak největší nárůst oproti předminulému týdnu zaznamenal hlavní program Primy, který může slavit hned dvakrát: jeho ženský kanál Prima love opět zaznamenal nejlepší týdenní podíl od zařazení do peoplemetrů.

ČT 1 minulý týden sledovalo po celý den v průměru 14,60 procenta dospělého publika, což je o 1,17 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si sice polepšila na průměrných 16,89 procenta, ale ani to jí nestačilo na Primu, která se udržela na pozici dvojky na trhu. Opačným směrem než Jednička se vydala ČT 2, která si v celodenních číslech polepšila o 0,11 procentního bodu na 4,89 procenta. Během prime time se udržela poměrně vysoko s podílem 4,80 procenta.

Zájem stoupal také o zpravodajskou ČT 24, již sledovalo po celý den v průměru 4,81 procenta dospělého publika – o 0,23 procentního bodu více než v předminulém týdnu. Ve večerních časech ale zájem o ČT 24 tradičně opadal, takže dosáhla primetimeového podílu 2,85 procenta. Sportovní kanál ČT 4 vykázal celodenní průměrný podíl 2,48 procenta, o sedm setin procentního bodu lepší než minule. Ve večerních časech pak posílil až na 2,95 procenta.

Celodenní podíly českých televizí na publiku starším 15 let za minulý týden. Zkratka ATM představuje televizní stanice zastupované agenturou Atmedia: Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film. (Zdroj: www.ato.cz)

Skokanem týdne je bezesporu televize Prima, jejíž hlavní program si v celodenním průměrném podílu na dospělém publiku polepšil o 0,44 procentního bodu na hodnotu 16,81 procenta. Během prime time pak Prima vykázala podíl 17,35 procenta. Stoupala i Prima Cool, a to o čtyři setiny procentního bodu v celodenních číslech, v nichž vykázala podíl 3,82 procenta a v prime time 3,24 procenta. Rekordní byla Prima love, již po celý den sledovalo v průměru 1,35 procenta dospělého publika, což je o 0,23 procentního bodu více než minule a nejvíc od zařazení do peoplemetrů. Během prime time ale její podíl spadnul na 1,12 procenta.

AKTUALIZOVANÁ TABULKA: Vývoj podílů českých televizí na sledovanosti za jednotlivé týdny roku 2011

Mírnému poklesu se minulý týden nevyhnula televize Nova, již po celý den sledovalo v průměru 28,61 procenta dospělého publika. To je o 0,18 procentního bodu méně než minule. Během prime time ale Nova tradičně posílila, tentokrát na hodnotu 31,14 procenta. Nepatrný pokles potkal i Novu Cinema, která si v celodenních číslech pohoršila o pět setin procentního bodu na hodnotu 5,51 procenta, ale přesto se udržela na pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi před TV Barrandov. Ovšem ne v prime time, kde klesla na průměrných 5,19 procenta.

BRAND24

Poklesu se minulý týden nevyhnula ani televize Barrandov, které se ale podařilo udržet nad psychologickou hranicí pěti procent. Po celý den ji sledovalo 5,10 procenta dospělého publika, což je o 0,13 procentního bodu méně než v předminulém týdnu. Ve večerních časech si ale Barrandov polepšil až na průměrných 5,35 procenta a alespoň v prime time obhájil pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi.

Malé kabelové a satelitní televize, zastupované agenturou Atmedia (Óčko, Spektrum, Minimax, Sport 1, TV Paprika, AXN, Film+, Disney Channel, Universal Channel, Spektrum Home, MGM a CS Film), dosáhly minulý týden souhrnného celodenního podílu 2,28 procenta, což je o 0,22 procentního bodu více než minule. Během prime time vykázaly podíl 1,72 procenta. Ostatní malé televize vykázaly souhrnný celodenní podíl 9,74 procenta, o 0,19 procentního bodu více než minule. Ve večerních časech dosáhly podílu 7,40 procenta.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).