UVNITŘ VIDEO Nejen programové, ale i grafické změny čekají po Novém roce první program České televize. Centrum vizuální prezentace ČT připravilo tři self promo kampaně a natočilo více než deset nových programových znělek. Diváci se dočkají také nových image spotů, které využívají nový slogan ČT 1 „Vítejte na Jedničce“. Soustředili jsme se především na vytvoření nové sady identifikačních znělek, což je taková špička ledovce v komunikaci s divákem,
přiblížila na úterní tiskové konferenci k programovým změnám ČT 1 vedoucí centra vizuální prezentace Pavla Hromková.
K TÉMATU: ČT 1 v roce 2011? Více zábavy, více české tvorby, skoro žádné pořady ze zahraničí
Nasadili jsme si vysokou laťku, chtěli jsme přijít s něčím inovativním, originálním, tak, abychom maximálně podpořili slogan Vítejte na Jedničce. Proto jsme zvolili kruhovou jízdu pro image spoty,
uvedla Hromková. Identifikační spoty a nové programové znělky vznikly kompletně in house v ČT na Kavčích horách. Většina z nich se točila ve studiu KH5, v němž ČT 1 v úterý také představovala svoje programové schéma na první pololetí příštího roku.
Oslovili jsme osvědčený tým tvůrců, s nimiž jsme uspěli letos v Lisabonu a získali jsme zlato v soutěži televizního designu Promax za identy k Roku svobody, které jsme vysílali loni na podzim. Tvůrčí tým se skládal z artdirectorky Kateřiny Hajnovské, režie se ujal Uroš Trefalt, námět a scénář vznikl v týmu Uroše Trefalta, Kateřiny Hajnovské, Petra Vojdy a Báry Čechové. Typografií projekt zastřešil Štěpán Malovec a šéfproducentkou byla Mirka Bláhová,
prozradila Hromková.
Nové identifikační spoty se na Jedničce objeví po Novém roce, upoutávky na nové pořady a cykly se do vysílání dostanou již mezi vánočními svátky a Silvestrem.