Hlavní navigace

ČT 1 bodovala s večerními pořady, ve skupině 15+ porazila Novu

16. 1. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Všechnopárty, Četnické humoresky a 13. komnata přinesly ČT 1 večerní podíl mezi diváky staršími patnácti let přes 26 procent.

ČT fungoval Šíp, Töpfer i Révai

Mezi deset nejsledovanějších pořadů se v pátek kromě zpravodajských pořadů probojovaly všechny tři večerní pořady z prime time ČT 1. Nejlépe si vedla diskusní Všechnopárty, kterou sledovalo 1,191 milionu diváků starších patnácti let, tedy 37,31 procenta všech diváků. Předcházející Četnické humoresky oslovily 1,169 milionu diváků a vykázaly podíl 30,3 procenta diváků starších patnácti let. Večerní 13. komnatu Jana Révaie sledovalo 925 tisíc diváků, tedy skoro čtvrtina diváků v cílové skupině nad patnáct let.

ČTVRTEČNÍ DATA: „Prima repríza“ Vinařů ve čtvrtek díky Ordinaci propadla, klesly i ostatní kanály

Z komerčních televizí se mezi deset nejsledovanějších pořadů dostala kromě zpravodajství ještě tradiční Ulice, kterou v cílové skupině od 15 do 54 let sledovalo 34,27 procenta diváků, a na desáté příčce skončilo Prostřeno. V podvečerním čase oslovili amatérští kuchaři 19,17 procenta diváků mladších 54 let. Celkem je sledovalo 645 tisíc diváků starších patnácti let.

Kanály – průměrné podíly (15. 1. 2016)
Graf podílu kanálů (15. 1. 2016)
Graf podílu skupin (15. 1. 2016)

ČT Sport oslovila čtvrtinu diváků

Vynikajících výsledků dosáhl v pátek i kanál ČT Sport, odpolední přenos ze Světového poháru biatlonistů z Německa sledovalo 489 tisíc diváků starších patnácti let, což znamenalo podíl 25,68 procenta. Poobědové lety na lyžích z Rakouska sledovalo 205 tisíc diváků ve věkové skupině 15+, ČT Sport tak oslovila 15,97 procenta diváků nad patnáct let.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Jednička v pátek večer s přehledem lídrem, nad milionem byla i 13. komnata

Tah na branku neztrácí ani Soudkyně Barbara, kterou v podvečerním čase na TV Barrandov sledovalo 9,1 procenta diváků věkové skupiny od 15 do 54 let. V celodenním podílu oslovila TV Barrandov 5,78 procenta všech diváků a 3,95 procenta cílové skupiny od 15 do 54 let.

Top 10 všechny stanice (15. 1. 2016)
Top 5: ČT1 (15. 1. 2016)
Top 5: ČT2 (15. 1. 2016)
Top 5: ČT24 (15. 1. 2016)
Top 5: ČT sport (15. 1. 2016)
Top 5: ČT :D (15. 1. 2016)
Top 5: ČT art (15. 1. 2016)
Top 5: Prima (15. 1. 2016)
Top 5: Prima COOL (15. 1. 2016)
Top 5: Prima love (15. 1. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (15. 1. 2016)
Top 5: Prima MAX (15. 1. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (15. 1. 2016)
Top 5: Nova (15. 1. 2016)
Top 5: Nova Cinema (15. 1. 2016)
Top 5: FANDA (15. 1. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (15. 1. 2016)
Top 5: TELKA (15. 1. 2016)
Top 5: TV Barrandov (15. 1. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (15. 1. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (15. 1. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (15. 1. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).