Hlavní navigace

Četníci nad milionem diváků, u mladých zvítězil Gympl. ČT 24 bodovala debatou

15. 10. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – Spíše podprůměrné výsledky krajských předvolebních debat na zpravodajském kanálu České televize zvrátila pondělní diskuse pražských lídrů politických stran.

Debata s Babišem, Němcovou a Schwarzenbergem bodovala

Razantněji zasáhnout do souboje o diváky v hlavním vysílacím čase po 20. hodině se v pondělí večer podařilo zpravodajskému kanálu ČT 24. Pomohla mu k tomu předvolební debata s lídry osmi nejsilnějších politických stran v Praze, v níž nechyběla esa typu Andreje Babiše, Miroslavy Němcové či Karla Schwarzenberga. Dvouhodinovou diskusi moderovanou Jakubem Železným si od osmé hodiny večer nenechalo ujít v průměru 276 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 7,28 procentům publika. Nejsledovanější byl v tuto dobu tradičně seriál Četnické humoresky, který na Jedničce zhlédlo 1,012 milionu dospělých diváků (24,67 procenta publika).

NEDĚLNÍ DATA: Velká pardubická zvedla zájem o ČT 1 a ČT Sport, vítězem neděle Doktoři z Počátků

O necelých 100 tisíc diváků méně měl souběžně vysílaný seriál Gympl s (r)učením omezeným na Nově, který od 20:20 hod. zaujal 922 tisíc dospělých diváků a 22,72 procenta publika. U mladšího publika od 15 do 54 let byl Gympl úspěšnější než Četnické humoresky a stal se nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne na všech televizích. Dosáhl podílu 28,68 procenta, zatímco Četnické humoresky v této kategorii oslovily 24,06 procenta publika. Cesty domů II na Primě zaujaly od čtvrt na devět 849 tisíc dospělých diváků a 20,99 procenta publika, v cílové skupině 15 až 54 let pak dosáhly podílu 13,63 procenta.

Kanály – průměrné podíly (14. 10. 2013)
Graf podílu kanálů (14. 10. 2013)
Graf podílu skupin (14. 10. 2013)

Večerníček je už sledovanější na Déčku

Z menších tematických kanálů se nad 200 tisíc dospělých diváků dostaly už jen pořady na zpravodajské ČT 24 a Primě Cool. U zpravodajského kanálu ČT šlo nejen o zmíněnou předvolební debatu, ale také Události, komentáře, v nichž se od desáté večer sešli v další předvolební debatě populisté Tomáš VandasTomio Okamura. Pořad si nenechalo ujít 231 tisíc dospělých diváků a 9,80 procenta publika. Na Primě Cool byla nejsledovanější Partička. Improvizační show vidělo od 21:50 hod. 214 tisíc dospělých diváků s podílem 7,29 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let jí dalo přednost 11,99 procenta z těch, co trávili čas u televizní obrazovky.

BRAND24

MINULÉ PONDĚLÍ: Četnické humoresky v pondělí vítězem i v D15–54, jediné měly přes milion diváků

Dětskému kanálu ČT :D se v pondělí podařilo přitáhnout většinu diváků Večerníčka. Bílou paní na hlídání na tomto programu vidělo 87 tisíc dospělých diváků při podílu 3,06 procenta (5,51 procenta v kategorii 15 až 54 let), kdežto na Dvojce 69 tisíc dospělých a 2,42 procenta publika (3,29 procenta ve věku 15 až 54 let). Ukazuje se tak, že po zařazení Déčka do multiplexu 3 vzrostl jeho zásah a diváci si už Večerníčka spojují spíše s tímto kanálem.

Top 10: všechny stanice (14. 10. 2013)
Top 5: ČT1 (14. 10. 2013)
Top 5: ČT2 (14. 10. 2013)
Top 5: ČT24 (14. 10. 2013)
Top 5: ČT sport (14. 10. 2013)
Top 5: ČT :D (14. 10. 2013)
Top 5: ČT art (14. 10. 2013)
Top 5: Nova (14. 10. 2013)
Top 5: Nova Cinema (14. 10. 2013)
Top 5: FANDA (14. 10. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (14. 10. 2013)
Top 5: TELKA (14. 10. 2013)
Top 5: Prima family (14. 10. 2013)
Top 5: Prima COOL (14. 10. 2013)
Top 5: Prima love (14. 10. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (14. 10. 2013)
Top 5: TV Barrandov (14. 10. 2013)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).