Hlavní navigace

Cesty domů nad milionem diváků, hokej Švýcarsko – Česko vidělo 753 tisíc lidí

7. 5. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TABULKY – Vysokou sledovanost si udržel i komunistický seriál Třicet případů majora Zemana, na TV Barrandov jej sleodovalo 427 tisíc diváků

Souboj pondělních seriálů na Nově a Primě family vyhrály v absolutních číslech Cesty domů, které jako jediné po 20. hodině přitáhly pozornost více než milionu diváků. Průměrně je sledovalo 1,011 milionu dospělých, což představovalo 24,43 procenta publika. O něco méně diváků dalo přednost souběžně vysílanému Gymplu s (r)učením omezeným na Nově: 949 tisíc dospělých a 22,78 procenta publika. U diváků od 15 do 54 let, na které cílí Nova, ale vyhrál Gympl, který v této cílové skupině dosáhnul podílu 29,10 procenta, zatímco Cesty domů pouze 15,05 procenta.

K TÉMATU: Bohdalová na ČT 1 v sobotu porazila MS v hokeji, neděle patřila SuperStar

Cirkus Humberto na ČT 1 se musel od 20 hodin spokojit s průměrným výsledkem. Vidělo ho 552 tisíc dospělých diváků, což představovalo 13,58 procenta publika. Výkonu Jedničky se blížila TV Barrandov, která opět bodovala komunistickým seriálem Třicet případů majora Zemana. Od 20 hodin jej vidělo v průměru 427 tisíc dospělých diváků (10,81 procenta publika, u mladších diváků od 15 do 54 let to bylo dokonce 13,78 procenta). Barrandov díky tomu dosáhl nadprůměrného podílu v prime time: u dospělých 7,02 procenta, u publika od 15 do 54 let pak 8,93 procenta.

ČTĚTE TAKÉ: Úvodní zápas Čechů na MS v hokeji 2013 s Běloruskem vidělo v pátek 785 tisíc diváků

BRAND24

Podvečerní vysílání opanovala ČT Sport s přenosem zápasu české reprezentace na hokejovém mistrovství světa se Švýcarskem. Od 16:15 hod. jej sledovalo v průměru 753 tisíc dospělých diváků, což bylo 37,53 procenta publika. Z diváků ve věku od 15 do 54 let přenos sledovalo 49,19 procenta z těch, co trávili čas u televizní obrazovky. ČT Sport se díky tomu stala za celé pondělí v této cílové skupině třetí nejsleodovanější televizí v zemi po Nově a Primě family. ČT 2 opět zabodovala večerníčkem Krkonošská pohádka, který od 18:45 vidělo v průměru 308 tisíc dospělých (10,24 procenta publika; 14,10 procenta v cílové skupině diváků od 15 do 54 let).

Celodenní a večerní podíly televizí na publiku za pondělí 6. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT 1 13,39 13,90 9,48 9,86
ČT 2 3,82 3,93 3,77 3,66
ČT Sport 9,43 3,69 12,14 4,54
ČT 24 4,74 3,00 2,92 1,95
Nova 23,55 28,77 25,87 32,35
Nova Cinema 4,02 3,98 5,53 5,22
Fanda 0,80 0,96 0,96 1,06
Smíchov 0,96 1,25 1,50 2,09
Telka 0,64 0,84 0,53 0,67
Prima family 17,11 19,60 13,04 14,47
Prima Cool 2,60 2,88 4,11 4,51
Prima love 2,04 1,58 2,45 1,90
Prima Zoom 1,78 1,21 1,90 1,44
TV Barrandov 5,40 7,02 5,94 8,93
Atmedia 2,69 1,97 2,14 1,48
ostatní TV 7,04 5,41 7,71 5,87
Celodenní a večerní podíly televizních skupin na publiku za pondělí 6. května 2013 (%)
Televize D15+ (celý den) D15+ (prime time) D15–54 (celý den) D15–54 (prime time)
ČT Group 31,38 24,52 28,31 20,01
Nova Group 29,97 35,80 34,39 41,39
Prima Group 23,53 25,27 21,50 22,32

Zdroj: ATO-Mediaresearch

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).