Hlavní navigace

Cestovatelské středy ČT 2 fungují, trabanty sledovalo skoro tři sta tisíc diváků

4. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: ČT
UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Cestovatelské pořady vygenerovaly ČT 2 v prime time až desetiprocentní podíl u obou cílových skupin.

Překvapila reprízovaná Výměna manželek

Mezi nejsledovanější nezpravodajské pořady středy se tradičně dostala Ulice a reprízovaná Výměna manželek, které na Nově sledovalo 1,2 milionů, resp. 1,048 milionu diváků starších patnácti let. Prima opět bodovala s pořadem Prostřeno, který si v podvečer naladilo 846 tisíc diváků obecné cílové skupiny. Mezi TOP 10 nejsledovanějších pořadů se za Primu dostal ještě premiérový díl seriálu Přístav, který si nenechalo ujít 760 tisíc diváků nad patnáct let.

ÚTERNÍ SLEDOVANOST: V úterý večer si nejvíce diváků opět zajistila „Ordinace“

Hezký podíl si utrhla cestovatelská středa na ČT 2. Země a města světa v prime time sledovalo 409 tisíc diváků, což znamená podíl 9,97 procenta u cílové skupiny diváků starších patnácti let. Mladší cílovou skupinu do 54 let evidentně zajímá trabantí roadshow napříč Jižní Amerikou, kterou sledovalo 10,5 procenta uvedené cílové skupiny. K osmiprocentnímu podílu v obecné divácké skupině sahaly i pořady Na cestě 2016 a Vůně krétské kuchyně s Miroslavem Donutilem.

Kanály – průměrné podíly (3. 2. 2016)
Graf podílu kanálů (3. 2. 2016)
Graf podílu skupin (3. 2. 2016)

Kriminálka Las Vegas ke dvaceti procentům

Na hlavní Nově se kromě tradičních televizních a sportovních novin mezi pět nejsledovanějších pořadů dostala ještě večerní Kriminálka Las Vegas, která v primární cílové skupině diváků od 15 do 54 let, kterou Nova obchoduje, dosáhla podílu 19,48 procenta. Sledovalo ji 289 tisíc diváků mladších 54 let a 528 tisíc diváků starších patnácti let.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Výměnu manželek sledovala třetina diváků mladších 54 let

Více než pětiprocentní podíly u mladší cílové skupiny vybojovaly i večerní filmy na Nově Cinema, snímek Footloose: Tanec zakázán sledovalo 5,28 procenta mladší cílovky a následující Dostaňte agenty Bruce a Lloyda si naladilo 5,63 procenta uvedené cílové skupiny. Pět procent mladšího publika oslovila i Kriminálka Miami, která běžela na Fandovi v prime time. 

TOP 10 všechny stanice (3. 2. 2016)
TOP 5: ČT 1 (3. 2. 2016)
TOP 5: ČT 2 (3. 2. 2016)
TOP 5: ČT 24 (3. 2. 2016)
TOP 5: ČT sport (3. 2. 2016)
TOP 5: ČT :D (3. 2. 2016)
TOP 5: ČT art (3. 2. 2016)
TOP 5: Nova (3. 2. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (3. 2. 2016)
TOP 5: FANDA (3. 2. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (3. 2. 2016)
TOP 5: TELKA (3. 2. 2016)
TOP 5: Prima (3. 2. 2016)
TOP 5: Prima COOL (3. 2. 2016)
TOP 5: Prima love (3. 2. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (3. 2. 2016)
TOP 5: Prima MAX (3. 2. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (3. 2. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (3. 2. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (3. 2. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (3. 2. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (3. 2. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).