Hlavní navigace

Česká televize staví tvůrčí producentskou skupinu nových médií

7. 9. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Česká televize se snaží vybudovat pevnější propojení mezi dynamicky se rozvíjející oblastí nových médií a programovými aktivitami jednotlivých stanic ze svého portfolia.

Redakce webu ČT 24 se tak naplno začlení do stávající Redakce zpravodajství. Nově vznikne také tvůrčí producentská skupina, která se bude zaměřovat na multiplatformové a digitální projekty.

ROZHOVOR: Milan Fridrich – ČT se soustředí na výrazné počiny pro prime time

Zahájením podzimní sezony odstartovala Česká televize také strukturální změny, jejichž cílem je posílit integraci nových médií do všech ostatních televizních činností. Týmy webů ČT 24 se stanou součástí Redakce zpravodajství, jejímž ředitelem je Zdeněk Šámal (na fotografii). Vznikne také nová tvůrčí producentská skupina zaměřená čistě na digitální projekty.

Zdeněk Šámal

Pavel Kohout, který doposud působil na postu výkonného ředitele Nových médií, dostal aktuálně za úkol vývoj nové aplikace ČT 24 a playeru pro iVysílání. Vedením týmu nových médií pak byla dočasně pověřena stávající ředitelka marketingu České televize Denisa Kollárová.

Denisa Kollárová

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).