Hlavní navigace

Česká televize pozastavila tendr na prodej reklamního času. Přihlásila se jediná firma

9. 1. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Předpokládanou hodnotu tendru stanovil ekonomický deník E15 v listopadu loňského roku na šestnáct milionů korun. Přihlásila se do něj pouze agentura Media Master.

Česká televize zrušila tendr, který vyhlásila v polovině listopadu loňského roku. Týkal se prodeje jejího reklamního času. Dnes o tom informuje ekonomický deník E15. Důvodem je, že se do této soutěže přihlásila pouze jediná společnost, a to agentura Media Master. Ve lhůtě pro podání jsme obdrželi pouze jednu nabídku. V takovém případě v souladu se zákonem zadavatel obálku s nabídkou neotevírá a posléze zadávací řízení zruší, uvedla ředitelka komunikace a marketingu ČT Daniela Němcová.

BRAND24

K TÉMATU: Česká televize chystá změnu agentury na prodej reklamního času. Vypsala tendr

Podle informací z listopadu loňského roku byla předpokládaná cena kontraktu šestnáct milionů korun, a to na období dvou let. Vzhledem k tomu, že obálka Media Masteru nebyla otevřena, je otázkou, kolik vůbec agentura nabídla. O dalším postupu vedoucím k uzavření smlouvy s dodavatelem požadovaných služeb bude ČT rozhodovat v nejbližší době, dodala pro deník Němcová. Media Master čeká, jaké další kroky veřejnoprávní médium udělá, ve spolupráci však chce pokračovat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).