Česká televize zrušila tendr, který vyhlásila v polovině listopadu loňského roku. Týkal se prodeje jejího reklamního času. Dnes o tom informuje ekonomický deník E15. Důvodem je, že se do této soutěže přihlásila pouze jediná společnost, a to agentura Media Master. Ve lhůtě pro podání jsme obdrželi pouze jednu nabídku. V takovém případě v souladu se zákonem zadavatel obálku s nabídkou neotevírá a posléze zadávací řízení zruší,
uvedla ředitelka komunikace a marketingu ČT Daniela Němcová.
K TÉMATU: Česká televize chystá změnu agentury na prodej reklamního času. Vypsala tendr
Podle informací z listopadu loňského roku byla předpokládaná cena kontraktu šestnáct milionů korun, a to na období dvou let. Vzhledem k tomu, že obálka Media Masteru nebyla otevřena, je otázkou, kolik vůbec agentura nabídla. O dalším postupu vedoucím k uzavření smlouvy s dodavatelem požadovaných služeb bude ČT rozhodovat v nejbližší době,
dodala pro deník Němcová. Media Master čeká, jaké další kroky veřejnoprávní médium udělá, ve spolupráci však chce pokračovat.