Sportovní fanoušci a diváci panevropského kanálu Eurosport mohou být s touto televizí v kontaktu prostřednictvím dalšího kanálu. Jeho česká redakce začala komunikovat chystané novinky ve vysílání a přenosy prostřednictvím komunitního portálu Facebook. Zajímavostí však je, že se tak děje prostřednictvím již existující mezinárodní stránky. V praxi funguje posílání statusů ze stránky tak, že českým sportovním fanouškům se z ničeho nic začaly objevovat statusy v češtině.
ČTĚTE TAKÉ: Eurosport 2 HD míří do satelitního Skylinku a kabelovky HD Signal
Na druhou stranu naopak zmizely místním divákům mezinárodní statusy, které byly psány v angličtině. První post (odeslaný příspěvek) v češtině na Facebooku Eurosportu pochází ze soboty 12. května. Panevropský sportovní kanál se tak stal zároveň stanicí s největším počtem fanoušků na tomto komunitním portálu v České republice. Aktuálně již hlásí 873 tisíc a do kapsy tak hravě strčil například i stránky Óčka nebo Primy Cool. Je to ale tím, že profil Eurosportu je určený řadě trhů.