Středy jsou v jarních měsících tradičně nejsilnějšími pro Prima Group, tedy skupinu kanálů Prima family, Prima Cool a Prima love. Včera byl jejich souhrnný podíl na publiku (share) v cílové skupině diváků starších 15 let 28,75 %. Nejúspěšnějším pořadem přitom byly podle očekávání Cesty domů, které si nenechal ujít 1 048 tisíc diváků (share 28,75 %). V čase 18–23 hodin měla podíl dokonce 31 %.
K TÉMATU: Čechovu Chelsea si nenechalo ujít včera na Čtyřce přes 300 tisíc diváků
Stálice diváckého zájmu Prostřeno!, Cesty domů a Top Star magazín byly včera nejsledovanějšími pořady v čase svého vysílání. Jak se v českých domácnostech prostírá a nejen to, si nenechalo ujít 808 tis. diváků z cílové skupiny D15+ při share 35,36 %,
uvedl vedoucí PR Prima Group Marek Winkler. Top Star magazín si nenechalo ujít 916 tisíc diváků (share 26,17 %). Špatně na tom nebyla ani Prima Cool, kde vidělo Největší bitvy II. světové války 245 tisíc diváků (share 6,07 %).