Hlavní navigace

Bannerová reklama zaznamenala osmiprocentní meziroční nárůst

17. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V lednu 2016 byl využit reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 423 milionů korun, což je o osm procent více než ve stejném období loňského roku.

Nejvíce reklamy našlo v lednu svůj cíl na Seznam.cz a její hodnota dosáhla částky 152,734 mil. Kč. Vyplývá to z údajů z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, což je také realizátor českého peoplemetrového měření.

Největším zadavatel byl internetový obchod CZC.cz, který na různých serverech využil reklamní prostor v hodnotě 27 milionů korun. Dalším byla společnost LMC, která nakoupila reklamní prostor za 20,1 milionů Kč, a na třetím místě skončila společnost Naspers OCS Czech Republic. Ta v lednu 2016 pořídila reklamu za 14,4 milionů Kč.

Tabulka, kterou vidíte níže, představuje TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V lednu 2016 byla v této skupině vystavena on-line inzerce v ceníkové hodnotě 386 milionů Kč.

Top 10 provozovatelů za leden 2016, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali.
Autor: Nielsen Admosphere

TOP 10 provozovatelů za leden 2016, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Novinář a redaktor DigiZone.cz věnující se novodobému digitálnímu světu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).