Hlavní navigace

Atmedia zastupující menší a placené televize prodává nově reklamu i na mladší diváky

29. 10. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ PREZENTACE – Mediální trh bohužel nepřinesl v posledních měsících pro Atmedia příliš pozitivních zpráv. Připomeňme například odchod Óčka nebo Mňam ke konkurenci.

Reklamní prostor menším televizím a placeným kanálům začne prodávat agentura Atmedia od příštího roku i na publikum ve věku od 15 do 54 let, tedy cílovou skupinu označovanou zkráceně „CS 15–54“. Nabídka se připojí jako novinka k již známým produktům atmax, atsmart, atadults prodávaných v CS 15+ a atkids (CS 4–14). Atmedia si tak od tohoto kroku slibuje především větší volnost výběru stanic v balíčku atchoice pro zadavatele za účelem efektivnějšího cílení. Zjednodušením obchodní nabídky jsme reagovali na vývoj a potřeby trhu a zavedením nového balíčku na atraktivitu portfolia, které máme pro další rok. uvedla Iva Pantůčková, obchodní ředitelka Atmedia.

Z ARCHIVU: Agentura Atmedia začala kromě televize prodávat reklamu i pro videoportály

BRAND24

Mediální trh bohužel nepřinesl v posledních měsících pro Atmedia příliš pozitivních zpráv. Připomeňme například odchod hudební televize Óčko (včetně kanálů Óčko Gold a Óčko Expres) ke konkurenčnímu Media Clubu, který mimo jiné prodává i celoplošné televize Prima, a nedávný přesun reklamních aktivit stanice Mňam TV. I tu bude nově zastupovat Media Club, stejně jako chystanou sesterskou televizi Mňau. Mezi novinky roku 2016 v agentuře Atmedia bude patřit i možnost rozšíření dětského balíčku atkids o online inzerci na portálu televizní stanice Disney Channel. Zadavatelé tak mají možnost více propojit televizní reklamu zaměřenou na dětského diváka s interaktivním prostředím.

Atmedia Obchodni Politika 2016 Public by Lukáš Lucky Polák

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).