Hlavní navigace

Mobile Internet Forum 2009 odhalí reklamní potenciál mobilní komunikace

Jak pokračuje sbližování mobilní a datové komunikace? Je mobilní marketing účinným a využívaným nástrojem? Jaké reklamní aktivity mohou čeští zákazníci očekávat a budou na ně reagovat? Registrujte se na konferenci Mobile Internet Forum 2009 a dozvíte se víc.
25. 8. 2009

Sdílet

Druhý ročník odborné konference Mobile Internet Forum, kterou pořádá server Lupa.cz ve spolupráci se společnostmi Seznam.cz a Vodafone, by měl, krom setkání odborníků i širší veřejnosti ze všech souvisejících oborů, především umožnit výměnu zkušeností, názorů a námětů pro další vývoj v této oblasti.

Mobile Internet Forum 2009

Kdy? Ve čtvrtek 8. října 2009 od 9:00 hodin
Kde? v Konferenčním centru City (Na Strži 1702/65, Praha 4)

Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím internetového formuláře na stránkách konference. Registrujte se včas.

Jaké jsou možnosti technologického rozvoje v oblasti služeb poskytovaných v mobilu? Které služby v budoucnu ovlivní vývoj mobilního Internetu? Jaký přístup k distribuci mobilního obsahu bude nakonec úspěšnější – AppleStore, Nokia Ovi anebo portály operátorů? Co říkají výsledky půlroční kampaně Vodafonu propagující Internet v mobilu zdarma? A existují vůbec účinné metody měření takové reklamy? Díky účasti partnerů a všech klíčových společností z oboru budou na konferenci exkluzivně zveřejněny zajímavé zkušenosti a fakta z reálných aplikací.

Vybíráme z programu konference:

  • Mobilní marketing v českém podání
  • Jak se platí přes mobil
  • iPhone aneb existuje mobilní Internet?
  • Válka mobilních světů – aréna
  • Co dnes umí Android?

Aktuální program najdete na stránkách konference. Mezi přednášejícími a panelisty se představí experti na danou problematiku, zástupci mobilních operátorů a internetových portálů, ale i odborníci na nové technologie či zástupci mediálních agentur.

Generálním partnerem konference Mobile Internet Forum 2009 jsou společnosti Seznam.cz a Vodafone. Mediálními partnery jsou iDNES.cz a časopisy Marketing&Media, Mobility a Mobilmania.cz.


MIF partneři
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).