Hlavní navigace

Konference PR v digitální éře: Nezmeškejte nové trendy v online světě

V dnešní digitální době se PR manažeři musí pěkně ohánět. Jak se orientovat v nových technologiích, nezaspat aktuální trendy a využít je ve svůj prospěch?
8. 9. 2015

Sdílet

Další ročník celodenní konference PR v digitální éře, který se koná ve čtvrtek 1. října v Praze, přináší nabitý program plný praktických ukázek, konkrétních případů a velké množství inspirace.

Dozvíte se, jak vyzrát na nástrahy PR v dnešním digitálním světě, přednášející se zaměří na trendy v komunikaci, digitální nápady a úspěšné případovky. Kromě toho se můžete inspirovat, jak zaujmout novináře, pracovat s brand ambasadory, obsahovou strategií nebo jak nezaspat aktuální trend YouTuberů.

 

Jaké přednášky vás čekají na konferenci?

Markéta Kristlová z Mondelez Czech Republic s.r.o. prozradí, jak využili stávající trendy v komunikaci pro maximalizaci efektu valentýnské PR kampaně čokolády Milka a proč se vyplatila spolupráce s YouTubery.

 

Telefonické zvaní na tiskové konference nebo přílišná familiárnost. To je jen zlomek toho, čím píárista zaručeně otráví novináře. Jak ho ale přesvědčit, že stojí za to vám naslouchat? Poslechněte si tipy, které obměkčí i největší novinářské cyniky. A to přímo od zdroje. Od vedoucího přílohy HN Podnikání Jana Záluského.

 

Seznam.cz se snažil dokázat, že Stream.cz není obyčejným video kanálem, ale svébytná televize s vlastními pořady. O tom, že repositioning se jim povedl, svědčí i PR ocenění za kampaň „Pro jedno TýTý slunce nesvítí“. Jak kampaň probíhala, vám prozradí Irena Zatloukalová.

 

Ben Olšanský působí jako Senior Online Strategist v agentuře Inspirro, kde kromě jiného plánuje komunitní kampaně s brand advokáty, bloggery či opinion leadery. Ti všichni můžou váš brand vystřelit do nebes ale i opačným směrem. A právě tomu jak pracovat s brand advokáty a vytvořit z digitálu, social a PR dokonalý mix se Ben Olšanský bude věnovat ve své prezentaci.

 

Konzultantka sociálních sítí Eliška Vyhnánková nejen že je moderátorkou celé konference, ale bude mít také samostatnou prezentaci o fenoménu YouTuberů. Zaměří se na YouTube celebrity a jejich vliv na internetovou generaci a na to, jak je využít pro PR.

 

Konference PR v digitální éře se bude konat ve čtvrtek 1. října 2015 od 9 hodin
v konferenčním centru OKsystem na Praze 4.

Registrovat se můžete na webu konference, kde naleznete také podrobný program a profily jednotlivých přednášejících.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).