Navštivte konferenci PR v digitální éře, která se koná 11. září v Praze, a odpovědi na tyto otázky můžete hledat společně s tiskovými mluvčími, PR profesionály, novináři a dalšími odborníky, jejichž posláním je právě komunikace.
Ukážeme vám případové studie, ukázky prací z komunikace konkrétních značek, seznámíme vás s aktuálními trendy, představíme informace z výzkumu o stavu PR v České republice a mnoho dalšího. Na programu je i diskuze na téma, kam se posouvá novinařina, co dnes požaduje vydavatelství / médium po novináři a jak v této návaznosti může pomoci právě PR. Na všechno, co vás zajímá, se budete moci zeptat během panelové diskuze na téma Kam kráčí média a co z toho vyplývá pro lidi v komunikaci.
Připravili jsme pro vás například tato vystoupení:
Roman Hřebecký, Freelancer: I mlíko může být sexy
Obyčejná mlékárna co komunikuje neobyčejně. Případová studie popisující, jak Jaroměřická mlékárna kombinuje klasické PR s názorovými blogposty vesnického strejce Jarina a foody blogem zaměřeným na e-free svačinky. Vše podtrhuje komunikací na sociálních sítích.
Robert Svoboda, Focus Agency: Stav PR v České republice
Zjistěte, kolik procent firem praktikuje Public Relations. S pomocí jakých metrik hodnotí jeho efektivitu, vnímané slabiny PR agentur a jejich klienty preferované finanční hodnocení. Jaký druh PR komunikace je nejčastější i to, jak si v digitální éře skutečně stojí online PR.
Jan Sadil, Hypoteční banka, a.s.: K čemu je PR, když novináře zajímá hlavně úroková sazba?
Když se pohybujete na čele trhu, vaše výsledky sice kouzlí úsměv na tvářích akcionářů, ale na výsluní to pěkně fouká a udržet se vysoko dá pořádně zabrat. Konkurence vás nenechá ani na chvíli vydechnout a média se zajímají jen o úroky a poplatky. Jak vám může pomoci PR?
Podrobnější informace o programu, profilech přednášejících a registraci naleznete na stránkách akce: