4 programové bloky, přes 500 účastníků a více než 40 přednášejících z českých i zahraničních firem, vydavatelství a agentur – takový bude letošní ročník Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
Na 9. ročníku Internet Advertising Conference se dozvíte, co je v internetové reklamě nového, jak chytře rozdělit marketingové rozpočty, co hýbe mediálním světem nebo jak se k internetu staví stát a Evropská unie.
Čekají vás čtyři sály nabité přednáškami, praktickými ukázkami a inspiracemi od respektovaných českých i zahraničních odborníků. Internet Advertising Conference letos slibuje i zahraniční hvězdy, které v Česku ještě nikdy nevystupovaly.
Jednou z nich je Kateryna Kruk, politická aktivistka, jejíž účet @Kateryna_Kruk sleduje přes 22 tisíc followerů a která v současné době komentuje pro the Guardian, BBC, CNN, Al Jazeera nebo Channel. Díky ní měla většina světových médií nestranné zpravodajství z Euromajdanu z první ruky, když hodinu po hodině updatovala dění v ulicích Kyjeva. Povídat bude o tom, jak probíhá život v zóně ohrožení, kde je propaganda nejmocnějším nástrojem boje.
Poprvé v Česku se ukážei De Correspondent. Holandský časopis, který dělá vše jinak. Vsází na žurnalistiku, která jde do hloubky. Vyhýbá se rutinním tématům, na nichž nezáleží. Nežije z reklamy, za jeho obsah se platí. Přesto minulý rok (v Holandsku, demograficky srovnatelném s ČR) překročil hranici čtyřiceti tisíc předplatitelů. Je něco takového možné i v České republice?
Všichni víme, že video patří mezi hlavní trendy v digitálu. Ale co když je jeho příprava příliš drahá a vlastně přesně nevíme, co na webu funguje? Do dnešní doby neexistovalo řešení a dokonce ani YouTubeři nepomohli. Možnou cestu vám ukážou Kamila Kreilová ze Sazky a Robert Haas z agentury SYMBIO v kampaních pro Sazku.
Výborný e-mail marketing může do byznysu přinést nemalé příjmy. Jak to ale dělat správně a využít všechna data, která o svých zákaznících máte? Tomáš Růžička z VIVmail má nachystané pro vás praktické ukázky pokročilé automatizace e-mail marketingu na základě chování uživatelů. Ukáže vám několik případových studií od zákazníků i nejnovější ukázky A/B testů. Kromě toho během přednášky uvidíte i srovnání nástrojů pro odesílání newsletterů a jejich možnosti.
Podrobné informace o programu, přednášejících a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference 2016.
Generálním partnerem konference je Seznam.cz. Hlavním partnerem Mladá Fronta, partnery jsou Adform, HyperMedia a VIVmail. Mediálním partnerem jsou Marketing Journal a MediaGuru.cz. Organizátorem je Sdružení pro internetový rozvoj. Produkčně konferenci zajišťuje společnost Internet Info.