Hlavní navigace

VIP Prostřeno mělo včera 1 052 tisíc diváků. Farma za ním zaostala o více než sto tisíc lidí

23. 8. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Dařilo se také plnoformátové televizi Barrandov, která s formátem Věřte, nevěřte oslavilo přes 12 % publika. Pořad ji přinesl nadprůměrných 312 tisíc diváků.

Sledovanost včerejšího VIP Prostřeno skončilo pro Primu family poměrně výrazným vítězstvím nad konkurenční Novou. Ta zaujala svou Farmou 936 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 27,38 %, kdežto na českou komerční dvojku se podíval 1 052 tisíc diváků (share 31,4 %). Vyplývá to z peoplemetrového měření společnosti Mediaresearch, jehož výsledky zveřejnil server MediaGuru.cz. Nejsledovanější stanicí byla ovšem ve středu Nova, která měla share 23,37 %, následovaná Primou family s 22,35 %.

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: VIP Prostřeno! ve středu opět porazilo Farmu, Nova v prime time podlehla Primě

Ve středu se ale dařilo také TV Barrandov, která diváky dokázala oslovit především formátem Věřte, nevěřte, na který se podívalo 312 tisíc diváků, což stačilo nad nadprůměrný share 12,43 %. Po celý den pak měl Barrandov podíl 5,65 %. Pořad, který stanice ve svém letním schématu vysílá každý středeční večer, má tradičně nejvyšší podíl u mladších diváků. V cílové skupině 15–54 včera dosáhl 15,08 % share, komentovala výsledek PR manažerka TV Barrandov Kateřina Kotalová.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).