Hlavní navigace

Víkendová sledovanost: Hokej zasáhl do zajetých stereotypů

2. 5. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

 Autor: 115393
2. 5. 2011

Začínající mistrovství světa v ledním hokeji zasáhlo podle očekávání do víkendové sledovanosti. Zatím nijak výrazně, ovšem u některých pořadů je viditelný pokles zájmu tuzemského diváka. Dle očekávání se však sobotní duel Čechů s Lotyši mohl pochlubit 813 tisíci diváky při podílu na publiku 26,14 %. Zápas, který byl vysílán na ČT 4 po dvacáté hodině, tak byl nejsledovanějším pořadem hlavního vysílacího času.

ČTĚTE TAKÉ: Nova Cinema dohání TV Barrandov, blíží se týdennímu podílu 5%

Americký romantický film Pretty Woman zaujal na televizi Nova v cílově skupině Dospělí 15+ 780 tisíc diváků (share 23,29 %). Na tomto místě je však opět nutné zdůraznit, že tato stanice primárně cílí na skupinu publika D 15–54. Na hokejový duel, ve kterém figuroval i náš tým, doplatila pravděpodobně nejvíce televize Prima, která na třetí díl Pirátů z Karibiku přilákala pouze 392 tisíc diváků (share 13,18 %). Slavná hudební čísla na ČT 1 si pustilo 693 tisíc diváků (share 21,72 %) a Barrandovský Videostop 113 tisíc diváků (share 3,34 %).

BRAND24

MINULÝ TÝDEN: Víkendová sledovanost: Máš minutu! v neděli pouze s 314 tisíci di­váky

Po dlouhé době se podařil vynikající úspěch ve sledovanosti v nedělním prime timu Primě. Její speciál Bohdalka je naše vysílaný od 20 hodin zaujal 1 010 tisíc diváků při podílu 23,46 %. Nejsledovanějším pořadem nedělního večera se však stala Česko Slovenská SuperStar, kterou si nenechalo ujít 1 066 tisíc diváků (share 27,72 %). Český archivní snímek Svatební cesta do Jiljí s Libuší Šafránkovou a Josefem Abrhámem zaujala 728 tisíc diváků (share 17,03 %). Duel SlovákůNěmci, ve kterém bohužel naši východní sousedé prohráli, sledovalo na ČT 4 543 tisíc diváků (share 13,48 %).

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).