Plnoformátové televizi Barrandov přestávají fungovat dva její formáty, které ve středu úspěšně čelily boji s konkurencí. Už několikátý týden po sobě klesá sledovanost pořadu Věřte, nevěřte. Oproti minulému dílu poklesl o dalších přibližně 40 tisíc diváků. Včera si ho pustilo 213 tisíc diváků (share 5,69 %), přišel tak přibližně o 1 % z nich, a pořad se dokonce ve sledovanosti dostal až za Vtip za stovku – 230 tisíc diváků (share 5,6 %). Oproti předchozí středě si však TV Barrandov pohoršila v celodenním podílu nepatrně.
MINULÝ TÝDEN: Věřte, nevěřte kleslo včera na 251 tisíc diváků, nedařilo se ani Lize mistrů na Coolu
Důvodů, proč se TV Barrandov nedařilo, může být několik. Bodovala například stanice ČT Sport s fotbalovým duelem Ligy mistrů. Utkání mezi Milánem a Barcelonou si pustilo 278 tisíc diváků (share 8,42 %). Naopak ne příliš atraktivní duel na Primě Cool mezi Galatasaray Instanbul a FC Schalke 04 vidělo v případě prvního poločasu pouze 77 tisíc diváků (share 1,89 %), druhý si pak nenechalo ujít 63 tisíc diváků (share 2,06 %). Nejsledovanějším pořadem zpravodajské Čtyřiadvacítky se staly Události v regionech – 169 tisíc diváků (share 6,13 %).
ÚTERNÍ DATA: Návrat pořadu Nikdo není dokonalý neublížil Ordinaci, nahlodává ji ale Donutil
Téměř milionovou sledovanost u dospělého publika s filmem Krokodýl Dundee už se Nově zopakovat nepodařilo. I přesto vykázal třetí díl vysoký podíl na publiku – 22,84 %. Šlo konkrétně o 898 tisíc diváků. Co se týká cílové skupiny od 15 do 54 let, tady jich bylo 568 tisíc (share 30,22 %). Nova se stala nejsledovanější televizí v obou diváckých kategoriích. V D15+ byl celodenní podíl 25,41 %, ve druhé pak 30,35 %. Nejúspěšnější byly u diváků starších 15 let Cesty domů na Primě family – 945 tisíc diváků (share 23,2 %). Středeční podíl stanice byl 18,27 %.
NEPŘEHLÉDNĚTE: MS v biatlonu udělalo z ČT Sport skokana minulého týdne, nejvíc klesala ČT 2
Na svém zůstala Jednička České televize. Poštu pro tebe preferovalo 752 tisíc diváků (share 18,31 %) a Tajemství rodu Viktora Preisse 642 tisíc diváků (share 16,56 %). Jako alternativa k seriálům nebo fotbalu fungoval tradičně dokument na ČT 2. Země a města světa si pustilo 270 tisíc diváků (share 6,58 %), Národní klenoty vidělo 134 tisíc diváků (share 3,31 %). Pro srovnání, nejsledovanějším dokumentem na Primě Zoom byl Divoký Karibik. Ujít si ho nenechalo 101 tisíc diváků (share 2,48 %).
ČTĚTE TAKÉ: Asociace krajských televizí sondovala možnosti spolupráce s ATO
A jak na tom byly pořady na sesterských kanálech velkých televizí? Nejsledovanější byl podle očekávání snímek Zeptejte se Cindy na Nově Cinema. Pustilo si ho 130 tisíc dospělých diváků (share 3,25 %), přičemž 96 tisíc z nich (share 5,04 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Jen o několik tisíc diváků, konkrétně o pět, skončila za tímto filmem Fandova Hvězdná brána: Návrat (share 3,18 %). 101 tisíc diváků (share 5,39 %) bylo ve věku od 15 do 54 let. Nejsledovanějším pořadem na Smíchově se stal seriál Ženatý se závazky – 28 tisíc diváků (share 1,16 %). Na Primě love bodoval především Sex ve městě se startem před 23. hodinou – 103 tisíc diváků (share 6,37 %).
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) | |
---|---|---|---|---|---|
ČT 1 | 16,09 | 16,89 | 11,04 | 11,44 | |
ČT 2 | 3,80 | 3,84 | 4,05 | 3,80 | |
ČT Sport | 4,29 | 7,08 | 5,52 | 9,19 | |
ČT 24 | 5,03 | 2,90 | 3,14 | 1,72 | |
Nova | 25,41 | 28,87 | 30,35 | 33,25 | |
Nova Cinema | 2,85 | 2,53 | 4,44 | 4,07 | |
Fanda | 1,53 | 1,90 | 2,46 | 3,20 | |
Smíchov | 0,53 | 0,28 | 0,82 | 0,35 | |
Prima family | 18,27 | 19,71 | 12,34 | 13,37 | |
Prima Cool | 3,01 | 2,26 | 4,58 | 3,28 | |
Prima love | 2,02 | 1,69 | 2,76 | 2,55 | |
Prima Zoom | 2,88 | 1,76 | 3,13 | 1,86 | |
TV Barrandov | 3,79 | 3,79 | 3,42 | 3,50 | |
Atmedia | 2,29 | 1,46 | 3,46 | 1,98 | |
ostatní TV | 8,19 | 5,05 | 8,52 | 6,45 |
Televize | D15+ (celý den) | D15+ (prime time) | D15–54 (celý den) | D15–54 (prime time) |
---|---|---|---|---|
ČT Group | 29,21 | 30,71 | 23,75 | 26,15 |
Nova Group | 30,32 | 33,58 | 38,06 | 40,86 |
Prima Group | 26,18 | 25,41 | 22,79 | 21,06 |
Zdroj: ATO-Mediaresearch